söndag 26 februari 2012

Vafaaan

Lika jävla fort som det blir fakking lördag blir det också måndag :/ förjävla knepigt det där.

Idag hade jag en underbar dag :D

Fast innan det hade jag en underbar kväll...nej jag hade inte sex...iaf inte utanför min hjärna... :/

Jag musikrunkade :P haha nej inte som det låter...utan jag RÅLYSSNADE på musik och satt och kollade upp texter och sjöng och lyssnade och sjöng och njööt. Jag älskar verkligen musik och texter!!!!!

Det går nästan bara att göra ensam. Jag o J brukade göra det men det är för att vi är lika mongoloida om musik båda två. Älskart!!

Så jag satt o höll på så tills klockan var 4 som vanligt :P

Sen tänkte jag att jag kanske kunde få sova tills klockan var 10 men icke. Hunden snarkade så jävla hårt att jag gav upp halv 8 då jag dumpade honom i sovrummet och tog med mig täcket o lade mig på soffan....precis när jag ser John Blund komma rultandes med sömngruset så känner jag hur hunden kommer och lägger sig vid mina knän, buffar runt lite och sen börjar snarka igen...faaaaan...jag gick in i sovrummet och lade mig igen och samma jävla fenomen uppstog....återigen ut till soffan och denna gång med öronproppar och sen sova jag till kvart över 10 :P (men då hade ju klockjävulen hunnit bli typ halv 10 så det var ju inte så jävla sensationellt.

Jag skulle träffa mina älsklingar Bella och Lina och gå på Clarion och äta brunch kl 12. Tyvärr hade hela Muppsala tänkt samma tanke och dom hade inga bord kvar så vi gick till gamla hederliga Unico som ALDRIG gör en besviken. Där fick vid Michelinservice ;) och jag åt väääärldens (fetaste) godaste lasagne...iaf typ 20% av portionen...resten ligger i en "doggybox" i mitt kylskåp nu :P Lunch imorrn Elina? ;)

Vi satt länge och väl och pratade om livets allvar :P och det var ju helt klart roligast att prata om andras allvar för när konversationen vände sig mot BitterTwitters kromosomfattiga kärleksliv så fick jag nästan svårt att andas och ville krypa ur mitt skinn....
Om vi låtsas att det inte existerar så behöver jag inte hyperventilera i en papperspåse....eller...det existerar ju inte men om vi låtsas att det inte BEHÖVER existera ALLS..eller utvecklas...jobbas på...fattar ni??

Jag tycker att det är jobbigt när fokus läggs på mig med såntdär. Jag vet inte varför. Jag får samma känsa som när alla stog och log och tittade på mig när dom sjöng "ja må hon leva" på min 4-årsdag. Då sprang jag ut ur köket och gömde mig under mammas torkställning som var som ett tält när man torkade lakan på den.

Orden "skall du inte ragga lite" får mig att...uuuuhhhhhhhh....det får INTE vara överlagt. Jag får åååhåhångest av det. Om det kommer så kommer det och då kan man spinna vidare på det. Men att välja ut någon som "passar" och sen "satsa" och aktivt "dejta" nästan med ett anteckningsblock i handen får mig att vilja krypa in under en sten :P

Det är kanske inte så du menar det Bella ;) men det är så jag tänker det när du säger det :P

Näää fyyy...när dte blir ett "koncept" att dejta...då mår jag fan illa...då lägger jag en pizza och går ut ;)

Precis som en kompis säger att hon behöver en kille som säger emot henne lite annars bossar hon sönder sin partner så behöver jag en kille som inte låter mig slingra mig...jag är mästare på slinger. Fast han måste kunna skilja på direkt ovilja och bara mesighet :P det är inte så svårt som det låter.

Fast för mig är det det....men ååååh...jag pallar inte hålla på. Det är mycket enklare att musikrunka hjärnan med Spotify ensam på lördagskvällar....det är myyyycket enklare.

Men jag är en sexuell varelse...jag älskar det...jag älskar att vara kvinna och allt kring det....men jag hatar hela....den här biten. Det är fetaste tröskeln för mig. Jag hatart!

Nu pratar vi om något annat!!!! Nej jag kommer inte gå på lokal med dig Bella ;) du kommer psyka sönder mig med "objekt"...han då han då han då men han dåååååå :P ;) hehehehe

Jag fick tjejerna att garva sig harmynta idag :P
Dom skulle ta bort tallrikarna och Bella var lite i sin egen värld så när servitrisen frågade om allt smakat bra och om hon kunde ta hennes tallrik så sade hon lite tankspritt och burdust: ja och slog ut med armarna och inget mer. Det blev liksom en konstpaus och jag slängde in: "du får ursäkta henne hon är uppfostrad bland talibaner" eller något liknande...Lina blev aspaff och började asgarva och Bella såg helt sömndrucken ut haha jag trodde nästan hon skulle bli arg först sen fick jag ågren som jag alltid får när jag skämtar för hårt och fick förklara att jag naturligtvis inte tyckte att hennes föräldrar var talibaner :P Servitrisen fnittarde nervöst och avlägsnade sig snabbt med tallriken :P

Sen gick vi på stan. Jag körde turboshopping medan dom andra två körde i sin egen takt ;) och sen avslutade vi med en spurt till Stadium. Som den hårdnackade shoppare jag är satsade jag stenhårt på att hinna in med tjejerna 15.59 fast dom stängde 16.00 och se på fan vi hittade det lina sökte...kanske inte färgmässigt men kräsen blir utan :P så hon köpte vad vi hittade ;)

Sen kom jag hem och gick ut med hunden varpå jag kraschade på soffan ett tag och sen åkte till Jeanette och Micke och såg BB-utröstningen.
BB i år är...jag vetefan...mycket konstiga männsikor. Men jag fastnar väl ändå som sist :P

Nu skall jag sova...jag hade looovat mig själv att bädda om man jag pallar inte...är dötrött!!

Imorrn är det möte med mormors biståndshandläggare. Fattar inte varför för dom följer ju ändå inte vad dom kacklar om att hon skall ha. My fist their face.

Jaja...nu skall jag sova. Skall försöka skriva lite mer imorrn.

Pöss på trumhinnan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics