torsdag 23 februari 2012

When no one is there...

Neeej jag sitter inte och tycker synd om mig själv ;)

Sabina skrev en intressseant fråga i sin blogg och jag tänkte lite på det hon skrev :P

Vad gör ni när ni är ensamma och ingen ser.

Hahaha...jag vetefan om jag vågar svara på det ;) men okej...jag skall rannsaka mig själv och skriva ner vad jag kommer på....(jag har en känsla a att detta ommer bli ett sånt här inlägg som ni läser med en "fy fan vad jag skäms å hennes vägnar ;)"-min hehehe

Jag VET att jag pratar högt med mig själv och hunden HELA tiden. Jag har tittat istortsett oavbrutet på "Days of our lives" och där pratar aaaaaaallllllaaaaa högt för att man skall "höra vad dom tänker". Jag tror alltså innerst inne att jag är med i den serien för det är ett jävla pladdrande hela tiden :P

Äve när jag går på stan kan jag muttra saker jag tänker vilket kan vara lite jobbigt ibland om jag ser något som jag reagerar på. Man MÅSTE ju inte konstatera HÖGT hur dumma man tycker folk är eller sånna saker :P

I bilen pratar jag förfullt blandat med sång. Jag ääälskar att sjunga i bilen och jag tror på allvar att jag KAN sjunga när jag sitter i bilen. Såfort jag sjunkit ner i sätet är jag en berömd stjärna som kan variera allt från Steven Tylers skrän till djuuupaste Toni Braxton och jag slås varje gång av hur fantastisk sångröst jag har :P och förvånas över att ingen talangscout har hittat just mig ;)

Ett problem när man har cab är att man inte har nåt TAK...och då HÖR folk dels när man svär åt dom och kommenterar dom i trafiken samt när man skrålar högt :P det har tagit ett tag att greppa ;)

Om vi skall hålla oss till bilen då så kan jag ju erkänna att jag kanske gräver lite i näsan emellanåt när jag har tråkigt :P
Fast det är tyvärr inte begränsat till bilen när jag tänker efter :P men jag är jättebra på att tvätta händerna så ni behöver inte oroa er ;) jag är ju sköterska fö fan :)

Det händer att jag sjunger hemma också. Min favoritkvällssyssla, om jag har tid att ägna mig åt det, är att sitta med datorn i knät och skråla med mina favoritlåtar och artister till sent in på natten.

Jag tycker som alla andra fjortisar att det är hejdlöst kul att fota mig själv i alla jävla vinklar som finns och göra plutmun och fjanta mig. Numer är det även kul att prova kläder och fjanta runt i men det är jävligt sällan jag orkar det eftersom jag hela tiden har saker att göra...dvs hela min tillvaro är schemalagd eftersom jag bara hinner jobba och sova typ.

Nu kommer min allra värsta och mörkaste hemlighet. När jag är ensam i salongen efter arbetstid och pysslar kan det ibland hända att jag....väldigt försiktigt och väldigt feminint och alldelles lugnt eventuellt kanske råkar släppa ut lite.....fjärtar :P

Och ALLTID ALLTID ALLTID så är det någon vän eller random människa som kommer in och vill hälsa för att dom sett mig alternativt köpa en produkt.

Kan ni greppa ångesten när det händer??
Man man ju inte direkt springa och hämta luftsprayen och kuta runt o spruta innan man hälsar för då MÄRKS det ju ÄNNU mer.

Så jag har slutat fjärta :P min tarm är lagom impad av det men den får bara ta och bita i det sura äpplet och vara glad att det är så mycket mindre mängder jag bombarderar den med nuförtiden ;P

Vad gör jag annars då? Jag går runt o fiffar och piffar i den mån jag hinner men det känns som mission impossible för alla prylar har ju fakking garantier, instruktionsböcker, installationsskivor, kartonger och tusen andra tillbehör och jag känner mig helt dränkt i saker emellanåt.

Nu måste jag ta en kund så min inspiration att skriva dog :P

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics