tisdag 28 februari 2012

Shuuuuu

Jag var hos sjukgymnasten idag. Han var snygg (fast han var väl kring 50 bast). Han såg ut som den där kirurgen i Melrose som Kimberly var tillsammans med. Peter? Han som alltid jävlades med Michael Mancini...fast det gjorde ju alla för han var så pantad ;P

Men nu var det inte hans svala askiga slingade hår jag skulle berätta om...hehehe...utan att han berättade att jag hade fått en nerv i kläm i kotpelaren och att disken hade hamnat i kläm också :O

Men han sade att genom att manipulera lite samt att spetsa sönder mig med lite kinesnålar så skulle han fixa till mig som ny :P...han använde kanske inte dom orden men ni hajjar ;)

Så jag fick visa fläsket och strippa av mig tröjan...värsta förspelet ;)
Men när jag låg där med rumpan ivädret och undrade om min rumpa såg stor ut :P så säger han att jag skall få akupunktur...
Jag har alltid tyckt att det verkar fördjävla läskigt men som tur var slapp jag ju se när dom satt och vibrerade i mitt fläsk så dte var inte så läskigt.


Sen fick jag lägga mig på sidan på britsen och han klängde lite kamasutraaktigt på mig och böjde upp mina ben hit och dit men det var ju bara för att knäcka loss ryggen :P tyyyypiskt ;)

Högra sidan knäckte så hårt att jag brölade till som en brunstig kossa :P det var lite pinsamt men det lär ju inte vara ovanligt i hans yrke. Det är ju jävligt läskigt (men ändå kittlande skönt :P) att knaka loss kroppsdelar.

Sen tog vi andra sidan och då hade jag lite mer koll på mitt andningsorgan (låter porrigt eller hur men det är bara lungorna och strupen...so dont get all exited :P) att jag inte utstötte några pinsamma ljud :P

Efter det kollade vi min snygga hållning och jag fick lite tips för att undvika familjens kännetecken...gamnacken :P jag vägrar bara att utveckla den mer. Mormors sida av familjen har buffalo hump som heter duga och jag tänker inte gå o stirra på mina fötter som dom gör. Han sade att jag kunde ändra det genom träning och att tänka på hållningen fortfarande...det var tydligen inte kört ännu.

Sen fick jag pröjsa 570 riksdaler för nöjet. Vad tar dom för en halvtimme på Malmskillnadsgatan? hehehehe....undrar om man får lika många positioner på köpet där ;)

Jahapp...jag har fått "exteeeern otiiit" enligt mamma. Öronproppsjävlarna jag måste ha pga hunden irriterar sönder mitt öra så det har börjat ömsa skinn på insidan som en jävla orm.
Varannan dag ungefär så kliar jag kanske lite :P (om jag fick in en toaborste i örhelvetet så skulle jag göra det) och då kanske det kommer ut en hudbit som är formad som min hörselgång...det känns ju inte så bra va...
Det har hänt massa gånger nu och jag blev så faschinerad av det att jag kanske petade förfullt :P eftersom jag är lagd åt det petande hållet och tillslut petade sönder örat totalt så det bara kommer sårvätska ur det :/

Bra!! Duktig sjuksköterska :P så nu har jag snott Harrys ögonantibiotika och droppar in i örat...det har hjälpt ganska bra :P

Harry har kommit över att jag skickade iväg honom o fick bollarna bortkapade och således flyttat in i sovrummet igen :P (första veckan vägrade han komma o sova hos mig som han brukar :P...han låg under köksbordet och blängde på mig om jag ropade på honom). Först var jag lite ledsen för jag saknade honom....sen kom jag på att jag kan sova utan proppar när han inte sover i rummet och blev nöjd. Sen flyttade han tillbaka och då var väl mina små ömtåliga öron ovana vid propparna :P

Inatt skall jag prova att förpassa honom till vardagsrummet som ligger utanför min sovrumsdörr, och se hur han tar det.

Iiiiintressant va?

Nä nu skall jag förbereda att stänga så kanske jag kan komma hem i tid zzz jag börjar få ont i halsen :( bajskorv.
Men jag gör som jag brukar...struntar i det så försvinner det nog ;P

Puss på svanskotorna

Inga kommentarer:

 
Web Analytics