torsdag 1 mars 2012

aaaaastrött...

Imorse tyckte jag synd om mig själv...kan ni fatta hur patetiskt det är?

Men jag hade liiite ont i halsen, behövde sova minst 2 timmar till och var bara allmänt emlig.

Harpan bestämde sig att han var tvungen att komma in i sovrummet klockan 01.24. Jag låg och ignorerade honom i flera minuter innan jag tröttnade på krafsandet och gick upp för att släppa in honom.

Då fick jag ju sova med öronproppar :P

Imorse såg jag min lägenhet i solljuset och blev direkt deppig :P jag orkar inte städa på kvällarna efter jobbet och allt bara accumuleras :(

Då tyckte jag ännu mer synd om mig själv :P fast det ÄR ju inte det men det kändes så just då :P

Det hade ju varit okej om jag tjänade pengar på att jobba såhär men det gör jag ju inte ens. Jag har inte ett öre kvar i slutet på månaden och då har jag inga besparingar alls :/

Inte ett öre!!!

Nu blev jag på dåligt humör igen.

Hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics