tisdag 6 mars 2012

Inget nytt på muppsalafronten.

Igår var jag deppig hela dagen...det var bara helt omöjligt att le.
Såklart så inverkade tjejerna i salongen positivt på mig så att jag log tillslut men på kvällen satt jag likväl och var depp igen. Ingen tydlig anledning alls...bara så jävlahopplös känsla.

Jag försökte motarbeta den genom att baka paj och diska och det funkade en del.

Ryggen hade gjort fittont hela dagen och det kostade 540kr IGEN hos sjukgymnasten. Den här gången var det akupunktur bara men fan vad den tog bra den här gången. Jag sprattlade som ett as när han vred på nålarna och han måste ha träffat nervhelvetet precis.

Idag har jag haft ont i örat på riktigt och hör sämre så nu på kvällen tänkte jag åka till närakuten men jag hade lovat att hjälpa mamma och mormor inför deras norrlandsresa på torsdag så jag bad mamma kolla lite snabbt i örat ist.

Såklart blev det penicillin och då kommer ju fittjävla svampinfektionen som ett brev på posten så jag hotade mamma lite tills hon skrev ut dom där fluconazole eller vad fan det heter.

Alltså INTE Pevalryl vagitorier...jag vägrar...så vidrigt.
Jag haaaaaaaaaaaaatar Pevalryl.

Nummer 1...det hjälper inte...nummer 2...killar...om ni vill veta hur det känns att ta vagitorier (typ suppar som man kör upp i fiffi) så klä av er på underkroppen, lägg ett paket margarin på en stol...dra isär skinkorna och sätt er analsvincter på margarinet och gnugga...ställ er sedan upp och förundras hur vidrigt det är att gå runt med ett halkigt underliv och rumpa...
Det måste varit en man som uppfann vagitorier...uuuuäääck...jag mår illa bara av att tänka på hur det känns. Blöööh!

Nej jag är en modern kvinna :P jag tar en liten liten kapsel såfort man känner något alls...VOILA! Borta!! Man tar den oralt kanske jag skall tillägga.

Morsan tycker som en duktig läkare att man inte skall systembehandla när man kan lokalbehandla...helt rätt morsan och jag älskar dig men jag vägrar Pevaryl och andra fittpreparat.

Om intresseklubben antecknat klart så kan jag gå o lägga mig för jag har fakking tandvärk och ont i tandköttet och halsen också. Bajsfittfan.

Kom hem för 3 kvart sen...alltså KOM HEM...sen imorse....det är fan sönderpippat stört. Jag är TRÖTT!!!

Nu skall jag och mitt äckelöra sova :(

Godnatt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics