söndag 11 mars 2012

Hojpremiär 2012

Fett nice.

Jag sov som en jävla kratta i natt. Ryggen gjorde så ont att jag ville böla och av någon anledning så hade jag hjärtklappningen från helvetet. Har ni någonsin legat totalt stilla i flera timmar med ca 100 i puls...det är en sjukt störig upplevelse och det går inte att göra det utan att få ångest..vilket ökar pulsen ÄNNU mer.

Halv 8 gick jag upp och drack lite vatten och åt tabletter och bullade upp 4 kuddar bakom min totalt förstörda rygg och somnade om till 10.30. Sen låg (satt?) jag och iaktog min lilla vovve när han sov för det var så sött.
Han lår ser precis ut som grillade kycklinglår och jag älskar att krafsa på dom när han sover. Han tycker att det är skönt och sträcker ut sig i sömnen och grymtar...det är asgulligt.

Sen tog jag tag i hans små fötter och drog in honom så låg vi och skedade i en halvtimme. Han njuter mycket mer än förr...förut skulle han alltid busa och nafsa och trilskas...nu ligger han som en fet liten padda och njuter med ögonen på halvgavel :D
Önskar bara han kunde sluta snarka för det är vidrigt. Det är hemska ljud som kommer ur honom.

Sen gick jag upp och diskade, sen dammsög jag och plockade i ordning. Efter det tog vi en snabb promenad och sen tog jag 2 hinkar och gick ner och tvättade hojen aka Black Beauty.

Den var inte så skitig som dammig och det blev bra. Dock tyckte jag att den lät som en jävla traktor när jag körde...hmmm...det får dom kolla imorrn när jag skall serva den.

Det var helt ljuuuvligt att åka hoj igen. Det som var ljuvligast var att jag inte svettades, jag kunde ha kläderna och jag kunde röra mig obehindrat...ja förrutom med ryggen då :(
Den är förjävlig! Jag trodde verkligen att det skulle bli bättre men nu undrar jag fan om jag kommer dras med den här smärtan resten av livet?

Det är en sån jävlig smärta varje gång jag skall böja mig, sträcka på mig eller sitta/ stå. Palla!!! Jag har ju iof inte tränat sen det hände...det kanske blir bättre när jag tränar. Jag hoppas verkligen det inte blir sämre.

Nog gnäll om det!

Jag körde till macken och fläskade i lite luft i däcken och lite förgasartjofräs i tanken och sen åkte jag hem till Ullis och Ubbe. Vi myste och tog en slurk kaffe och macka medan vi kollade på början av the Grudge. Jag trodde den skulle vara läskig men den verkade mest dum :P
Nån liten ful unge med dålig tandhygien som kutar runt med nån jävla katt i nåt jälla pappershus i Japan ;)
Iof kollade jag inte klart på den :P

När jag var där ringde Ege och fråagde om hon och Lale kunde titta förbi medan Ibbe och hans bror åkte till landsbygden här i närhetten och kollade en traktor. GUUUD så kul!!!! Så jag hoppade på hojen och åkte hem. Innan dom kom fick jag hjälpa lillebror att köra en dator från mamma till honom för hans hade pajjat.

Jag fick låna snubben som äger pizzerians i mitt hus, bil för jag hade låst min hoj framför min bil och orkade inte hålla på och låsa upp och flytta om etc :P

Så det var en sådär peoplecarrier...fan så najs den var att köra! När jag kom tillbaka var Ege och Lale på pizzerian och väntade på mig :D ungen sken upp som ett litet ljus när hon såg mig...mitt hjärta smälte. Pizzakillarna dog fan också. Dom har ju sett henne hälsa på sen hon var nyfödd...dom avgudar henne och pratar turkiska med henne. Gulliga människor. Allihopa!!!

Ääääh nu håller min kropp på att klia sönder...måste ta en allergitablett...pis out !

Inga kommentarer:

 
Web Analytics