lördag 24 mars 2012

Försök 2...3...5 eller vad det blir.

Nu sitter jag i salongen och har just fixat Dalles hår.

Vi skall göra staden osäker ikväll hehehe.

Hon har rett ut det mesta i sitt huvud stackaren nu måste hon bara vara stark och bestämd för att få rätsida på livet och leva som hon vill inte som "det anstår en äräbiskeflelickaaah".

Min andra väninna som krisar i sitt förhållande har flytt fältet hemma och stannar hos sin pappa i Stockholm så jag vet att hon har det bra för tillfället iaf.

Det ä mycket med det jordiska just nu ;)

Förrutom det så har jag jobbat min 3 eller 4e helg..jag vet inte för jag har tappat räkningen totalt :P nu är det jobbet och brudarna som gäller. Och eftersom vi jobbar ihop så blir det en enda grej av det hela hehehe.

Ullis och Ubbe frågade om jag ville åka på skidsemester med dom och det ville jag juuuuu :( men jag har inte riktigt ekonomin just nu va :P men nästa år om dom åker så vill jag absolut åka med.

D pratar i telefon med en beundrare som är utomlands insisterar på att säga att dom inte är ett par men han ringer, messar och skickar bilder som en liten dåre för någon som inte är i ett par hahaha :P jag mobbar sönder honom :P

Nu skall jag räkna kassan och sen skall vi gå hem o valla hunden innan vi tar en middag på Gary's och sen gör oss i ordning för kvällen (aletrnativt somnar på soffan :P).

Lilla kusinen är ute på "nationerna" och festar på gästkårleg :P *se inlägg om studenter...burr* fast hon är inte en sån student....men ändå...ordet kårleg får mig att frossa.

Nu måste jag avsluta för utav dygnets 24 timmar så har jag och Dalle varit i salongen ca 18 och det äro icke normalt.

Puss på edra små stussar

Inga kommentarer:

 
Web Analytics