söndag 4 mars 2012

loooserschmooser

hahaha jag skulle supa ikapp och sen gå till flustret så jag öppnade en flaska vitt och började fixa håret...obs jag duschade inte :P jag tänkte dra en turkdusch :P



Så messade jag snygga killen och frågade om dom va där ännnnnnnu...jag är lite schnurrig nu va...

men han svarade inte på typ 100 år så jag lade mig ner med huvudet i kudden o hatade livet ett tag...sen somande jg...dåsvarade han att han låg på soffan med magknip och nu har vi messat i 180 i typ en timme :)

Vi kanske ses på stand up imorron kväll...vi fr se men jag är inte så ledsen längre. Även nygga killar har dåligt självförtroede och stannar hemma från krogen (okej han hade ont i magen...självförtroenet kom fram sen via sms...nu ärag full i ONÖDAM fanpxxå

jajajajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oooj

gnatttttttttttttt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics