lördag 3 mars 2012

jag är en looser

jag pallar inte gå på krogen.

Det är samma jävla panik jag har haft sen jag var liten. Jag KAN Inte. Jag hatar det...fast när jag är där så tycker jag att det är okej. Men det är som innan man går på gymmet...tröskeln.

Jag är 32 och singel...det känns som jag får fan ta dom erbjudanden som ges mig för dom är inte många...och här sitter jag kl 23 och är på vippen att börja lipa och är fet i håret och vill bara lägga mig och stänga ögonen.

En snygg och trevlig kille bjöd mig på fest (iof så skulle jag ta med mig ett "gäng")och jag låter det rinna mig ur händerna. Jag låter allt rinna mig ur händerna.

Jag får ååååångest av hela grejjen. :( hur skall jag komma förbi detta?

Jag var hos pappa på middag. Jag var ledig så jag fick hämta mormor. Och för att ingen vill fakking anstränga sig så fick jag sååklart köra hem henne också. Då ville ju alla ha skjuts. Mamma och bror.

Dom sitter i MIN bil...får skjuts hem och kacklar och tjatar och pickar som bara dom kan. Bror påpekar att jag skall svänga till vänster 3 ggr...om det r något jag hatar så är det tjatiga människor. Jag hörde vänster 1a gången så håll käften så svänger jag vänster. Men nej för att jag säger att jag faan hört det 3 ggr redan och att han kan hålla snattran så har jag ADHD och dom sitter och fnittrar om att jag borde äta Ritalin etc.

Töntarna är i sitt esse!! Tillslut tvärnitar jag, olyckligtvis var det exakt där han skulle gå av ändå...jag ville se honom frysa och gå långt...sen fortsatte vi hemmåt. Mamma och jag bor nära varanfdra och hon sitter bak i min 2-dörrars cab...ändå tycker hon att det är en bra idé att jag kör hem henne först.

Jag påpekar att det är idiotiskt för jag får köra runt som ett cp då...och jag vet att det är pga ett tv-program som detbrinner i hennes röv.

Jag är trött på hennes jävla tv-program och hur hon kan typ klippa umgänge som hon bett om för att hon skall kolla på nått jävla program så jag frågar henne om det är nått program som gör att jag måste släppa av henne först fast det är ologsikt att köra så.

Då blir hon sur och förnekar att det är ett program och sen kommer det fram att det ÄR ett program men det har redan BÖRJAT (som en 5-åring) så jag tänkte ignorera henne och köra hem mormor först och sen henne men jag blev disträ och körde fel och då stannade jag vid nanna och sade att hon fick hoppa ut där.

Sen kanske jag skällde ut henne för att hon beteer sig som en jävla tonåring som bara skall bli skjutsad och inte kan fakking sitta kvar i baksätet tills jag kört hem mormor och jag kanske har annat att göra än att agera fakking taxi åt dom hela jävla kvällen. Då blev hon förnärmad och ledsen och gick med den där kroppshållningen som visar att hon är ledsen och stött.

Såklart dansar skuldkänslorna tango i min hjärna men jag blir fan förbannad. Alla skall ha det så jävla bekvämt jämt och dom skiter i priset för det. Fuck you!!

Då börjar jag tänka på alla gånger jag flängt runt för att folk skall ha det bekvämt och för jag KAN för jag är singel o har bil och blir störd på mig själv att saker hänger på att JAG åker...det var så på Irland också.

Jag jobbar senast och LÄNGST och ändå skall jag åka och jag skall hit och jag skall dit...jag orkar fan inte!
Och dom stackarna som ALLTID hälsar på mig...dom åker jag aldrig o hälsar på. Det är fucked up!

Jag skall börja åka till DOM. Så dom vet att det betyder mycket att dom kommer till mig. Nu har dom iof ärenden i Uppsala ändå och det är då vi ses...men ändå.

Jag är satirriterad just nu och jag misstänker att det är ägglossning för jag vill typ skrika och böla samtidigt ala hormonal whore och det är typ 2 veckor sen sist jag hade mens....så sannolikheten är stor att det är det som ligger i botten...iaf för dom sista tankarna...familjen är irriterande på heltid.

Mormor är fan den enda jag vill "go out of my way" för...hon ber aldrig om det och för henne betyder det så mycket varje gång.

Nu skall jag hoppa i duschen och se om jag blir på partyhumör...då kanske jag går till flurran...

*morr/snyft/pust/stön/stånk/fuckoff*

Inga kommentarer:

 
Web Analytics