måndag 12 mars 2012

Det finns inget jag kan göra just nu...

...varken åt pappa eller med jobbandet för jag har inga bokningar idag och jag sitter i kassan som en hög illa staplad potatis....så jag kan ju skriv lite mer skit på nätet :P

Idag är jag hungrig som en gnu. Jag har bestämt att jag skall försöka skippa cola light och allt annat skit som jag sveper i mig i samma veva. Det ÖKAR markant sockerbehovet tyvärr...jag har förnekat det i alla år men nu måste jag ge mig.

Okej det innehåller inget socker...och jag TYCKER faktiskt att den ÄR godare än socker-cola men en sak leder till en annan och vips har jag petat i mig massa saker som gör att jag blir sömnig som en zezze-fluga och går ner i vikt långsammare.

Så eftersom den här dagen redan gått åt skogen :P så avslutar jag Elinas cola light som hon inte hann dricka upp ;) för som Christer Björkman bräkte i Mello -92 "Imorgon är en annan dag". Jag har den singeln...på B-sidan sjunger han den på franska :P jag säger inget så har jag inget sagt :P

(ja det är klart jag stog och mimade till "franska" versionen lika mycket som den svenska :P....det hade ju likagärna kunnat vara ett sockerkaksrecept som han lallade ut på franska :P) Jag lät nog lite som den här ---->damen<----

Jag glömde ta med mig lunch och tänkte att en croissant från pressbyrån var ett bra substitut....å just ja...jag glömde säga att den var fullspäckad av choklad också :P

Oooooboy vad jag blev ding i bollen.

Vissa saker dumpar man av...då mår man illa som sjösjuka. Andra saker blir man nästan hjärnförlamande trött av...dvs det känns som att försöka få sirap att rinna i minus 50 grader...man blir helt slut i huvudet...det är som bakströtthet när någon försöker hålla en alert...det GÅR INTE!!!!

Happ...så det har jag gjort hittills...jag tänkte jag kunde skriva klart från igår...

(långa paus)

Nej...nu kom pappa förbi och jag tappade lusten att skriva igen...

jag har tänkt ta bort inlägget innan detta ca 20 ggr idag för jag tänker att det är mig det är fel på, jag baktalar min pappa etc...jag har ågren på riktigt över det jag skrev...men det är sant..

Det är sant :(

Inga kommentarer:

 
Web Analytics