fredag 9 mars 2012

Så TRÖTT!!!

Jag är astrött!!

Mongolidhunden kunde inte bestämma sig var han ville vara i natt..i vardagsrummet eller i rummet och sen envisades han med att hoppa upp i sängen fast jag är trött som fan på att han tror han är människa och har snott hela sängen. Han ligger tillochmed som jag gör med huvudet på kudden och snarkar så det dånar.

Jag tycker att det är okej att han ligger vid benen eller fötterna men eftersom han vägrar acceptera sin plats så får han inte sova i sängen mer. Jag stängslar in honom på golvet men inatt passade inte det. Jag var arg som ett bi..jag hatar att bli väckt.

Sen satt han o gnydde och fnös varannan timme tills jag inte orkade längre vid 7-tiden och gick ut på promenad med honom. Då ville jag hänga honom...men såklart så var det ju så att han hade diarré och behövde skita :/

Nu har jag just insett att jag kommer jobba 4 helger i rad och innan helgen som var jobbade jag 2 i rad....jag är TRÖTT PÅ ALLT!!!!!!!!!

Jävla helvete!!!

Fittfan...nu orkar jag inte ens försöka skriva mer.

Dra helvete

1 kommentar:

Barbabitch sa...

håller med.....
jävla helvete!!!
puss

 
Web Analytics