onsdag 7 mars 2012

DooL

Days of our lives...

Satt nu o kollade och det var en kärleksscen med en kille som jag STARKT förknippar med någon som jag...äh ni fattar...mitt ex..kroppsmässigt etc.

Fuck me...asså..jag satt med munnen öppen och bara blinkade...ni vet som man gör när man matar en baby och gör med munnen som ungen gör...jag satt och levde mig in i hånglet med hela hjärnan och ansiktet.
Aboooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!

Sen började jag böla i typ 2 minuter...nu har jag tagit mig samman.

Jahapp....nämen...bilen går bra?

Nu har jag fått antibiotikan för örat...men jag känner mig förjävla ruggig ikväll.
Hoppas immunförsvaret bränner bort vad det nu är inatt. Jag vill sova nu men jag har lovat att skjutsa mamma till mormor. Hon skall sova där och dom skall till Norrland och hälsa på min moster imorrn bitti.

Nu måste jag värma mina fötter för dom är isklumpar.

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics