måndag 12 mars 2012

Min pappa....

håller i rask takt på att sänka sitt företag.

när jag orkar inte ens skriva hur fakkad han är...han springer runt som en huvudlös tjur på tjurfäktning och vrålar och hetsar bror och alla i personalen FRAMFÖR kunderna...han har förlorat självrespekten och kontrollen.

Jag skulel inte stå ut en sekund med vad han gör. Det enda som kommer få honom att fatta är att han kraschar o brinner...han fattar inyte att det är hans eget fel alls. Ingen självinsikt alls.

Jag försökte få honom att tagga ner men det var som att smälla till en bålgeting på käften och sen säga: ta re lugnt! Funkar inte.

Antingen får min pappa en fysisk härdsmälta eller en psykisk. Eitehr way så håller han på att förstöra vad han under 17 år byggt upp. Jag tänker INTE gå under pga honom.
Jag måste bara se hur jag skall få bort honom från företaget.

Vi har galet kapabla förmågor och han skall faan inte köra oss alla i botten.

Jag mår illa bara av att titt apå honom när han beteer sig såhär.

Tänkte skriva en massa roliga saker men jag får nog ta det sen :P

Just nu har jag som en sjukt dålig bismak i munnen av hur min far beteer sig!

Till er som läser här som påverkas eller har påverkats av min far...jag ber om ursäkt :(

Och ni som känne rmin far sen gammalt och tror jag överdriver...ni vet inte...
Han är inte den han varit...
Han var en god människa förr.

Nu är han från vettet.

:( inte helt mysko att jag har hjrtklappning på natten...jag vet ju vad som kommer hända.
På något sätt går han under...det är bara att man inte vet om det blir firman (och då måste jag starta eget o fixa lån o köpa salongerna) eller så får han typ stroke eller något. Han kör på som ett övereldat godståg som kör över allt o alla i sin väg.

Båda grejjerna är ganska stora och omvälvande.

:/ framtiden kommer att utvisa...

Inga kommentarer:

 
Web Analytics