torsdag 15 mars 2012

Usch

Idag har jag sån mensvärk att jag tror fan att mitt bäcken har gått i bitar.

Det är knäppt att vi kvinnor skall ha såhär ont typ 3 dagar, ytterligare ca 7 dagar så känns ägglossningen och hela processen kring det och kanske 5 dagar är väntan på mensen...det är 2 veckor av smärta/ ökad aptit/obekväm i kroppen etc. *GNÄLL*

Igår blev det lite...åkvård på ren swinglish.

Mitt krogragg kom hit med små rosa rosor i ögonen och ville bli klippt och att jag skulle resa bort med honom i helgen till Göteborg och efter klippningen hänga med honom och hans polare ut för att festa igen.

Han säger att han är född -70 men jag tror han är närmare 50 bast egentligen. Det gör inget...min första "kärlek" är väl bortåt 50 bast idag också...åldern stör mig inte. Han är dock gift och här på konferens.
Han frågade när jag slutade och jag drog till med 20.00 för jag tänkte det var sent som fan och att han skulle hajja utan att det skulle bli knepigt. Han sken upp som en sol och sade att då kommer han tillbaka och sen skuttade han ut genom dörren innan jag hann säga något mer.

Jag tänkte dra innan klockan blev 20.00 men så fick jag skuldkänslor och tänkte att jag skall vara mogen och säga att jag är helt slut etc.

Så när han kom tillbaka, förväntansfull som en liten pojke på julafton sade jag som det var att jag hade gärna följt med men jag var bakis som ett litet as fortfarande och jag skulle köra hem Dalle och min bror till G-sunda efter jobbet.
Det kändes lite pretto att börja babbla om att han var gift etc...det får han fatta själv.

Men han fattade ingen liten vink alls utan sade direkt att han kunde skita i att gå ut med grabbarna och åka med mig i bilen ist.

Jag blev sådär jobbigt röd i ansiktet och fick svårt att prata och andnöd...det är SKITJOBBIGT med människor som inte kan läsa andra.

Jag förklarade att jag bara har en liten cab och det blir knepigt etc och då tog han illa vid sig istället och frågade om jag tänkte komma ut efter. Jag sade igen att jag var ganska slut eftersom vi redan hade festat till 4 på natten och sen sovit 4 timmar o jobbat 10 timmar efter det.

Han gick modstulen från salongen och jag stog kvar o kände mig sjukt lättad och svintaskig på samma gång.

Huvudsaken är dock att jag är nöjd med mitt beslut...hans ego kommer repa sig :P det är ju inte så att vi haft ett längre förhållande eller gjort mer än att kyssas.

Tydligen hade grabbarna som han var ute med i tisdags haft lika kul som alla vi hade för 3 av dom har kontaktat mig sen dess på FB och tackat för en toppenkväll hehehe. Hur sött är det? En var österrikare och lät EXAKT som Arnold Schwarezenegger och jag utnyttjade det groooovt genom att tvinga honom att säga: "it's not a tuuuuumooooor" (Arnie i dagissnuten) och "get to the choppaaaaah" och "I'll be back" varpå jag skrattade så jag kiknade och sen började det om..stackarna fick säga det om och om igen och han fattade inte vad det var som var så kul :P

Han var lång och typ akromegali-stor (googla) och påminde om Arnie och hade hockeyfrilla.

Jag skrev förklaringen till varför jag inte hängde med ut till honom på FB när han skrev o tackade för kvällen innan.
Då svarade han idag att kvällen utan oss hade varit jättetråkig och det var så synd att vi inte hade kommit med dom ut igår igen....naaaw!!

På lördag fyller Nasseliten år <3 det är vår lilla hudterapeut kaisu som påminner lite om Nasse i Nalle Puh. Då skall vi alla ut med henne och äta och dricka och ha kul. Inte ofta vi alla går ut så det ser jag verkligen fram emot.

Jag och Dalle är på samma självmordshumör idag även om hennes har förbättrats för hennes kärleksliv har iallafall hopp :P

Hon är den enda som fattar hur jag menar att jag inte vill finnas till. Det är så meningslöst för mig att finnas tycker jag. Hon får inte panik när jag säger det för hon fattar och vet att jag inte kommer offa mig själv men att jag känner en meningslöshet med mitt liv som gör ont så man vill skrika.

Vi kom till jobbet och var besvikna över att vi inte hade fått en sladdande lastbil mellan ögonen :P det låter sjukt otacksamt om livet men så känns det.

Jag pallar inte att bli bortvald...det är väl mitt stora fel. Och Jonas har valt bort mig, framför att behålla sådana som jag VET inte haft lika stor effekt...ääääh. skitsamma. Jag har svårt att acceptera att bli bortvald...utan anledning. Som om jag luktade eller var obehaglig....

Nu kom mitt krogragg...IGEN?!?....måste gå...detta är pinsamt!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics