torsdag 7 januari 2010

-10...det är ju rena sommarvädret :D

Vi har haft bortåt -26 och -27, så -10 känns underbart :D

Nu har jag inte ätit några onyttigheter på 7 dagar och det känns helt okej :) jag är inte ens frestad.

När jag menar onyttigheter är det allt extra utom MAT som jag tänker på. Kaffebröd, godis, chips, choklad etc. Jag är inte ens frestad...det är jätteskönt. Var på ÖB med mamma igår och jag brukar tycka godisavdelningen är svår att gå genom utan att köpa allt för mycket. Nu satte jag på mig mentala skygglappar och bara plöjde rakt igenom. Gick hur bra som helst. Genom att inte älta att "jag inte får" så går det skitsmidigt.

Jag äter bra portioner till mat och håller mig bra, tar en frukt. Vägde mig idag och skall väga mig varje torsdag from nu. Bara som ett experiment på hur mycket "skiten" påverkar vikten. Räknar inte med några större resultat på 6 månader iaf...hoppas kunna se skillnad på ett år :)

Såfort det blir ljust tidigare på morgnarna skall jag börja träna också. Crosstrainer, löpband och trappmaskin så jag får igång flåset. Om jag pallar sen så skall jag börja spinna.

återkommer senare

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Du är sååååååååååååååååååååååååå
duktig!

 
Web Analytics