tisdag 5 januari 2010

Vad fiin du är :)

Det är så lätt att påverka sin omgivning :P
Jag bytte från att ha mina ganska intetsägande små guld/zirkon ringar till att ha pheta silverörhängen men ändå samma ganska trista "jag orkar inte bry mig hår och smink". Men så många har påpekat och varit snälla av något så enkelt som ett par örhängen.
KUL!

Jag har hittills inte haft nå sug efter godis eller så men fan idag känns det ganska tråkigt att inte äta. Jag har liksom ett rovdjur inom mig som skriker MAAAAAT!!!
Jag tänkte sitta här och skriva om allt jag vill äta men då underhåller jag ju min egna störda förhållande till sötsaker :P
Det är väl som med cigg sug...håll ut ett tag så glömmer man det eller det det går över.

Jag har inte hunnit knapra mina morötter och sånt krafs idag ;) så jag har väl inte tillfredsställt mitt knaperbehov haha. Snacka om knäpp.

Det är full rulle i salongen och det är ju så kul att man inte hinner ngt annat. Det har varit många kunder här på sistonet som säger att dom aldrig skulle gå någon annanstans. Då blir man jätteglad ju!!! Och det är inte ens lasergänget utan klippkunderna. Jag är så stolt över mina flickor. Det var en rocky start på hela stället med folk som inte passade in och hoppade av och hit och dit men nu har vi hittat vårt lilla järngäng och mamma Barbabitch har ju anslutit sina krafter. Tillsammans skall vi blomma!!

Nu skall jag klämma en phet (dagens ord) kopp té innan nästa kund kommer. Naaajs!

Puss på jumpan stumpan :D

Inga kommentarer:

 
Web Analytics