torsdag 28 januari 2010

Roadtrip med farsan imorrn

Japp...imorrn :) fast klockslaget kanske inte är toppen och inte anledningen heller :P
06.45 och begravning :P
En av hans bästa vänner har avlidit och han skulle upp dit. Jag älskar att åka bil med pappa bara vi. Han är så lugn och gosig i bilen med mig...enda stället jag får ha honom helt för mig själv. Så jag var fräck och snäll på samma gång och erbjöd mig skjutsa honom. Ville dels inte att han skulle sitta på ett tåg själv i snöyra och dels ville jag ha mysstund med pappa själv men nu skall hans polare följa med....så jag får lyssna på kurdiska och koncentrera mig på vägen ist ;)

Gör inget...jag saknar att köra långt. När jag åkte till min kärlek i Öret fick jag köra av mig...nu kör jag aldrig långt längre. Inget långkör varesig på vägen eller nån annanstans :P då tar jag fan alla tillfällen att få köra bil...det är det närmsta den lugna men ändå pirrande känslan man kan komma utan sex ;)

Jag och mormor sitter i soffan nu och tittar på Våra bästa år...det 3e bästa man kan göra efter att köra och älska :P jag borde sova nu men är för mätt fortfarande. Vi var o firade av Ullis idag..på Bullit. Jag trodde OConnors hade stora portioner...men Bullit tar fan priset. *RAP* 200 gr nötkött...pust.

Jag avslutar dagens inlägg med...jag älskar dig fortfarande och saknar dig alltid...
Men man kan inte bara ta bort något som är inristat i hjärtat.

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Lobotomi????
jaha.....var det hjärnan?
Jamen kanske börja där??
Tack för en trevlig kväll! puss o kör försiktigt!

Karin sa...

Om du saknar att köra bil så får du komma lite oftare till Stockholm ;o)

 
Web Analytics