onsdag 13 januari 2010

mähähä

Jag fick totalt cp-ryck igår och kittlade ihjäl mormor...fast hon överlevde..men det var knappt.
Sånt där totalt dampryck som man oftast bara själv tycker är kul och andra (speciellt dom utsatta) tycker är SÅDÄR kul va? :P

Men satan vad käringen är stark. Hon har ett järngrepp. Det som gjorde att jag inte kunde sluta var att hon såg så rolig ut...hon gjorde nånslags gnagarmin...såg ut som en bäver mitt i trägnagar säsonen medan hon försökte bitas/rivas och asgarva samt svära :P Sen satt jag och skrattade som Dr Evil för mig själv tills jag tröttnade. MITT LIV ÄR SÅ SPÄNNANDE!!!!(?) :P

Barbamamma skall gå tillbaka till sin gamla salong för vi har inte tillräckligt med kunder för att det skall gå runt för henne! Fan vi har knappt så det går runt för oss :P men hon är ju i krokarna fortfarande så det är okej. Tur att dom kunde ta tillbaka henne...men jag visste att dom ville det <3 vem skulle inte vilja ha henne kring sig <3

M och N har fått sina lönesystem omorganiserade också och innan det var klart hängde allt i luften. Det var så jobbigt men nu vet man iaf vad man har framför sig ett tag framöver. Jag hatar att inte veta..om man har ngt att oroa sig för liksom. Om allt är bra spelar det ju ingen roll.

Nu skall mina toppenflickor färga mitt hår så jag blir fin :) dom är snälla :D jag älskar mina tjejer. Vi är som en liten knäpp familj. Men vi har så roligt för vi har samma sjuka humor och är allmänt störda och bokstavskombinerade :P Gudarna skall ju veta att vi spenderar mest tid här tillsammans :P

Nu skall jag gå o äta SUSSSSSSSÄÄÄÄÄÄÄH (sushi).

Puss på fisringen

1 kommentar:

Anonym sa...

ska ullis sluta :O

 
Web Analytics