måndag 18 januari 2010

Mmmmunsår

Ja precis som jag trodde så var det något som låg o pyrde...och detta resulterade i ett fett munsår som ser ut som en barncapricciosa på min underläpp...blä!

Det är min kropps nya grej..när jag utmattat mig tillräckligt så får jag värsta blaffan i nyllet. Numer får jag det ist för att bli förkyld ordentligt. Munsår och halvförkylning :)

Så få mig inte att skratta för jag spricker i nyllet varje gång :P

Folk börjar säga att jag är smalare runt midjan men jag lyssnar inte för då kommer jag få cpvansinne och tycka att jag förtjänar något gott....så lalalalalalalal jag lyssnar inte ;) men tack ändå :D
I helgen kommer det stora provet. Em fyller 30 och vi skall fira det i en stuga uppe i dalarna och hennes pappa lagar gourmet mat åt 40 pers. Lyckas jag stå emot då...då klarar jag vad som helst. Jag skall ladda upp med massa färsk god frukt och kanske några ostar och lättöl så in i helvete. Köpa goood färsk ananas och melon och massa sånt :D
Själva maten är ju okej. Den är jag inte orolig för...man kan ju inte äta hur mycket mat som helst ändå..men sötsaker däremot...

Det kommer gå bra :)

Blodtrycksmedicinen har nog börjat verka för jag har nästan svimmat 2 ggr idag :P
Nu har jag iof ont i skallen ist för att vara yr...så lite vatten kanske skulle passa bra.

Hajjy träffade en jättenäpen liten cavalierdam imorse. Hans direkta impuls var att vilja sätta på henne...thatta boy :P fast lite jobbigt var det när han inte ville ta nej som svar på hennes ovilja att samarbeta i valpmakandet. En diss i hundvärlden är lika hård som för oss mämniskor. Cavaliertjejen snäste av honom avmätt, satte sig på rumpan och vände bort blicken från honom och såg allmänt otålig ut att komma ifrån honom (detta var dock då han istortsett parkerat sin nos i hennes bak och börjat spreta med andra kroppsdelar och ville kliva på).

Jag får jobba på Harrys dejtetikett...jag vill ju inte ha våldtäktsharry i mitt koppel...burr. 2 år blott och en hormonsprutande kåtbock :)

Nu måste jag inhalera lite vatten och en ipren om jag skall klara sista timmarna

Tjyss på öjat

Inga kommentarer:

 
Web Analytics