lördag 16 januari 2010

Just another manic saturday...

Idag jobbades det...som vanligt. Det var relativt dött...trist. Men Filip kom in och underhöll. Jag tror faktiskt att han spelar till 90%. Någonslags diagnos har han helt klart men det är fan skådespeleri annars. Bor man i Uppsala och är betongbarn så vet man vem Filip är.

För alla andra...han går runt på stan och skriker och pratar med sig själv och andra (?). Han brukar ha sina barbiedockor med sig i en plastpåse och gästar istortsett alla salonger någon till några gånger per dag. Hans finlandsvenska stämma ekar ofta över stadens gator och torg. Ett original med andra ord.
Uppsala har många original....hehehe.

Sedan träffade jag brudarna från gymnasiet. Det var kul. 2 av tjejerna var på tjocken och jag frågade dom sextiofyramiljoner frågor...tycker att det verkar skräckinjagande...men ändå faschinerande. Verkar helt sjukt att vanka omkring med en liten sak i magen som skall "mogna" innan man trycker ut den genom ett av kroppens minsta hål. Ayy caramba! Jag skulle få flipp av väntandet. "-jaha...nu är det bara 36 VECKOR kvar innan jag får vrida mig i ångestplågor i minst 24 timmar och under den tiden måste man vagga runt med ännu större mage än jag har redan" :O...låter jobbigt!

Jag känner mig som den oborstade kusinen från landet som drar snuskiga skämt och spottar snus i blomkrukan ungefär :P Jag ser sexskämt i ALLT som sägs (vilket säkert orsakade min diagnos av högt blodtryck i måndags då jag pratade med doktorn och han säger att jag måste skaffa en avsugsmaskin till lasern.....baaahahahahahahahahah...jag fick nästan hjärnblödning av att hålla mig för skratt...han menade ett utsugssystem :P..hoppas jag).

Det är kul att träffa brudarna. Men alla är så vuxna. Jag känner mig fortfarande som en fjollig 17åring som inte har en aning om försäkringskassans regler eller mammaledigheter och avdrag och bidrag. Och ännu värre...jag har inget intresse av det :O

Äsch...jag bestämmer mig för att strunta i det. Om jag behöver ett avdrag, utdrag, utsug eller avsug så får jag väl lära mig om det DÅ :P...min hjärna har inte kapaciteten att behålla en massa information jag inte behöver just då. Jag kan ju knappt stava mitt eget namn :P

Ännu ett onödigt inlägg har besudlat etern :P Im so proud...:P

Herrå

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ville ju att jag skulle lägga upp inlägg så då gör jag det :)
Det var för en teater, mio min mio.
Christoffer var på det, men vi vet inte hur det går, det var många sökande.
Ja, det äger Sandra borde ha blogg också :)<3

Sabiiinaaaaaaa :D:D

BitterTwitter sa...

Sandra borde verkligen ha blogg...hon grubblar lika mycket som jag gör.
Hon försökte ju och gav upp sen. Kan inte du hjälpa henne?
Pussis
ps hoppas grabben din får det!

 
Web Analytics