söndag 10 januari 2010

Bio utan godis :P

Är som skit utan papper... :p
Jag satt bredvid en brud som åt godis för hela Sverige. Orättvist att en sån liten människa kan peta i sig så mycket å ändå va så smal.
Skitsamma. Mitt luktsinne är som en vampyrs och jag visste varje godis hon stoppa i sig på lukten :P men det gick ganska bra. Men när hon åt sånna där stuprör eller vad dom kallas fick jag fan ducka ner i luvtröjan för att inte hoppa på henne och riva den ur munnen på henne :P men annars går det bra ;P så jäkla bra faktiskt!! Det är som en demon är utdriven ;)
Visst tänker jag på godis och kakor etc men jag mår så pass bra nu att jag inte kan längta efter dom med tanke på hur dåligt jag kan må av det :D
Räknas det som en ätstörning?

Suck nu kommer hemtjänsten :P det finns en snubbe som är så trist...asså han är så trist att mjölken i kylen surnar och äggen blir dåliga :P
Häh...han kanske har en personlighet men han har glömt den hemma. Han pluggar till läkare och låter som om han inte har en enda maskulin molekyl i hela kroppen. BURR! Men fett med respekt för att han kommer och hjälper mormor.

Oftast så ser man nästan fram emot människorna som kommer. Dom har blivit goda vänner! Ni vet vilka ni är. Men det finns vissa som man bara vill gömma sig för så man slipper prata med dom. Sirap är fan mer lättflytande :P

Nu skall jag ut med hunden...igen. Man kan ju inte klaga på att man är lat om man har hund.
Mamma, jag och Harry gick världens pärsprommis idag. Upp och ner för tvärbranta kullar täckta med snö. Det var så vackert! Ute kring Röborundan. Det finns en kulle som är ovanpå en bro man kör under på nya Bärbyleden. Vi har alltid sagt att vi vill stå där uppe. Kullen är en konstgjord ås och det var verkligen skitjobbigt att komma upp för lutningen var nog fan 60 grader eller mer (inte så bra på sånt :P) men vilken utsikt det var! Och fullt med vackra enar. Älskar landskap med knotiga enar...vet inte varför...måste va nått barndomsminne.

Brukar åka och knata runt vid 4H ute i Gränby också. Där är det också kullar med knotiga enar. Det är liksom som ett sagolandskap. Lite magiskt! Speciellt i solnedgången...aaah. Längtar efter sommaren nu, även om den här vintern har varit underbar!

Just ja..hunden :P

Herrå *puss*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska jag faktiskt göra, sålänge bloggen inte krånglar kommer jag hålla den uppdaterad! :)

Sabina

Barbabitch sa...

låter underbart!
O va duktig du är som INTE åt godis.....
=)

Anonym sa...

Måste erkänna Ms. L-beam att jag blir tokig på folk som äter på bio. Såg Avatar häromveckan tro fan inte jag hamnade bredvid en snubbe som dels prasslade med sin jävla godispåse efter att han tryckt i sig en hamburgare. DÅ höll jag på att åka dit för strypning. Men Du e grym! Sockerberoende(har varit skeptisk ett tag till att man kan bli beroende av det, men julmusten, litervis, fick mig på andra tankar)e en tuff grej å hantera så jag är mucho proud of you! NU lär du veta vem jag är iaf, lr hur Ms. Laserbeam? ;-)

 
Web Analytics