fredag 22 januari 2010

Uppdatering

Nu har saker och ting klarnat lite mer. Jag har fått förklaringar på folks beteenden och nu ser vi frammåt istället för att älta. Pappa och bror är ju en sak som aldrig kommer ändras. Men jag är van :P
Vi måste ha möte och jag skall fast ställa stadgar för hur jag vill att personalen skall göra så är det lättare för dom som inte känner i sig själva hur dom skall jobba.
Jag är helt utmattad nu måste jag säga. Jag har flugit runt som en galning hela morgonen och fixat för Ems fest. Hon vill att jag gör hennes hår och smink och jag har en hel bag PROPPAD med grejjer för att alla situationer skall kunna funka.

20-talet är det vi skall leka på festen. Inte min era måste jag säga. Hemskt fult smink och vidriga kläder. Burr. Men jag har lärt mig hur man sminkar och hur håret skall vara så jag är redo. Har en känsla av att det inte bara är Ems hår och smink jag kommer få göra...det blir alltid fler som vill ha hjälp.

äh nu tog mina energimolekyler slut...jag måste spara på dom för jag skall köra upp Ems pojkvän och Ege till dalarna och det tar väl ca 4 h. zzzzzz

Som alltid när jag skall bort någonstans känns det mer som arbete än något annat.

hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics