söndag 11 juli 2010

Fan :(

Jag har gjort allt för att jag skall slappna av o njuta av semstern men det har kommit en massa grejjer jag har fått höra och ta hand om och grubbla på.

Nu ringer pappa...KLOCKAN 23.30 (!!!!) och undrar varför jag inte har hört av mig. Hör av dig själv då.
Sen ber han mig kolla salongens saldo online..jag upprepar söndagkväll 23.30.

Jag hade just tagit ett iskallt bad för att slippa svettas. Jag var nedkyld och porerna hopdragna som satan. Kollade saldot...fan vad vi inte klarade av skatteinbetalningen imorrn :(
VOILA! Porerna trodde det var fiesta...svetten sprutar...hjärtat bankar...saliven är ett minne blott.

Jag vet att min pappa vill väl och tänker fint men jag hatar att jobba med honom ibland. :(
jag ser inte hur detta kommer att gå. Jag pallar inte. Trodde vi hade kommit förbi sånna här saker.

Jag sov inte en blund i natt för det var varmt som satan. Nu hade jag förberett allt...tagit bort täcket, kylt ner mig, satt upp myggtält över sängen...men nu måste jag ta insomningstablett...om det ens funkar :( jag vill skrika. Jag vill ha någon som klappar mig på ryggen och säger du...skit samma det går bra...och sen drar in mig i sovrummet och sen får mig att glömma allt vad ekonomi heter.

JAG VILL INTE HA DET HÄR!!!!!

:(

Inga kommentarer:

 
Web Analytics