fredag 2 juli 2010

Sitter pa mitt rum...

som en liten tonaring o knapprar pa min laptop...eller Debbies laptop.

Imorse hade hon en overraskning at mig :D hon hade bokat tid pa ett spa inne i stan for en Dermalogica ansiktsbehandling. FUCK ME vad dyrt det var, jag madde illa nar jag horde det :O

Det var en underbar gest och jag uppskattade det verkligen men ingen ansiktsbehandling som inte innehaller GULDSTOFT eller har en medicinsk verkan borde kosta over 1000 kronor. Speciellt inte en "vanlig" behandling. Ayayayy. Jag skams att klaga men det ar sahar...den har familjen har verkligen INTE pengar och folk i Irland har inte jobb eller pengar. Sa gar hon och bjuckar mig pa en behandlibg som kostar typ 1200 kronor. Da mar jag inte bra. Jag fattar tanken bakom...men :(

Jag fick tjaaaata for att fa bjuda pa lunch. Lyckligtvis blev det lyxig lunch pa Thank God Its Friday (TGI Fridays). Men anda :P

Sen akte jag runt till alla mina vanner och lamnade alla mina presenter. Tror ni inte tat alla hade presenter till mig :O
Lisa hade kopt ett Pandora armband :O det ar senaste hysterin har och kostar sjuuuka pengar. SJUKA!! Jag vet att lanken hon kopte kostar 800 kr och sen hade hon tva berlocker pa och dom gar pa 400 kronor styck :O
Jag ar inte vaard sanna saker :O men saklart jag blev lycklig som fan.

Berlockerna koper man separat och bygger pa tills man har ett armband antingen av minnen med berlocker folk ger en eller designat sa somman vill ha det. JATTEFINT!!!

Jag hade tankt kopa ett i guld och ha guldberlocker pa. Men sen sag jag priserna...bara lanken i guld kostar 11 000 och sen kostar varje berlock ca 2000-4000 kronor och man beh;ver val ett 20-tal iaf :O haha sjukt. Typiskt irland att gora en san dyr sak till nagot sa populart. ALLA har det och status mats i hur manga berlocker man har och vem man far dom av :P
Landet i ekonomisk kris....

Jag halsade pa gamlingarna ocksa. Det var kul. Karl o grabbarna var dar. Sa sjukt stora o stiliga dom har blivit. Innan det var jag o halsade pa familjen jag satt barnvakt at i alla ar. ALSKAR dom. Deras yngsta som jag aldrig hann vara barnflicka at kunde mitt namn (!!) *karlek* han ar ju bara 2,5 sa jag var ganska impad. Precis lika sot som han broder var i den aldern. Jag har verkligen varit med i varje steg av deras uppvaxt och nu ar Peter 11 <3 min lilla apa som brukade sitta pa min hoft och klappa mig pa kinden nar jag jobbade pa hans dagis. 11!! Det var UNDERBART. Jag hade tankt va dar max 30 min men efter 2 timmar fick jag slita mig darifran motvilligt fran bada hallen. Skulle latt aupaira at dom pa heltid :D

Traffade Lisas nya kille han var betydligt trevligare an han verkat innan. Skitkul att hon antligen hittat nagon som ar fin mot henne och hon kan va fin MOT. Hon blev jatteglad for smyckena jag hade kopt at henne :D Vi skall ses mer i veckan som kommer.

Pa lordag skall jag o Debbie och company aka pa roadracing utflykt :D dom kor det stora racet i Skerries har och vi skall ha picnic dar och njuta av de ljuva motorljuden. Jag langtar...det var fan inte igar jag horde RR-hojarvina forbi. Det ar karlek ta mig fan !!!

Nu skall jag sova for jag skall kora debbie till jobbet imorrn och sen skall jag till en frisorgrossist :D med debbies granne. Hon skall farga och klippa mitt har. Skall bli intressant som fan. Hoppas jag vagar visa mig hemma sen :P hehe.

Puss pa frillan :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar som om du har en kanonresa tjejen, passa på och njut av alla nära och kära och tanka fullt med kärlek i hjärtat! Må bäst! Kram B

 
Web Analytics