lördag 3 juli 2010

Vilken dag :D

Jag har kopt svarta sidenlakan idag...glansiga...rasexiga!!! Och cerisa orngott att blanda med dom svarta i siden :D 200 spann for ett som passar en dubbelsang inklusive ett sidenunderlakan...I LOVE THIS COUNTRY :D Coool!

Frisortanten backade ur sa jag bjod mig sjalv pa en lyxig dag pa Toni and Guy. Jag vetefan sa har i efterhand om det inte blev lite val blont :P hon sa att hon skulle gora det solkysst jag tycker det ser lite mer blekningsgrovhanglat ut :P Men det var tydligen en "fashion colouring"...sadetsa ;)

Men jag ar nojd anda for jag satt dar i 3 timmar utan att behova bry mig ett skit om vilka kunder som kom in eller om nagon svarade i telefonen eller vilken forsaljare som var inne. SKITSKONT!!
Eldprovet blir nar alla tjejerna ser det :P Jag tvingade frisorksan att skriva ner vilka farger hon anvande och hur sa brudarna kan kolla pa det om dom undrar.

Det hanns inte med nagon frisorgrossist idag for jag har shoppat SONDER mig pa nnat hall. Nasta vecka kanske vi drar dit om mina kreditkort har aterhamtat sig fran rovknullningen jag utsatte dom for idag :P

Jag kopte en massa presenter till folk :D det finns sa manga roliga saker har. Rolig skit :D

Jag hade en skooon dag! Bara jag o affarerna. Det var ju mindre smart dock att glomma ta mina tabletter sa jag holl pa att svimma ca 15 ggr men det gick bra anda. Lite obehgligt dock nar man gar runt ensam liksom.
Jag hann bara med halva Dundrum pa ca 5 timmar...sjukt va haha. Skall aka tillbaka och mala resten snart :P

Jag har saknat sa manga saker utan att jag visste om det. Gar omkring helatiden och blir helt nostalgisk over knappa saker som namnet pa mjolkkartongen och brodsorter etc. Dom har sa manga sota bonniga namn har. Alskart! Jag alskar Irland sa mycket. Jag maste varit irlandare iett liv innan detta...for jag kanner sa starkt for det.

Lisa kom o joinade mig i mitt shoppingkorstag :) sen gick vi o satte oss pa Dantes...najs!

Nar jag kom em hade Debs som vanligt gjort middag. Roast chicken with mash and roasted potatoes and stuffing and gravy. Det var PRECIS lika mycket som det lat...och sa jaaavla gott!!!Irlandarna ater sjuka portioner. Kyckling, 2 stora rostade potater, en stor laddning potatismos, massor med cabbage (kal?) ochhalva tallriken med stuffing (stekta brodsmulor med persilja, timjan, lok och kryddor...sa saaatans gott). Urk jag blev matt igen av att prata om det.

Nu skall jag sova for vi skall pa roadracing imorrn, hoppas vadret ar bra da for vi skall pickenicka ;)

Puss och kram o sanna krejjer.

Inga kommentarer:

 
Web Analytics