onsdag 28 juli 2010

Nu släpper jag loss mitt orienthumör så det brakar...

jävla knullhororna på FELIA (gissa vilket företag :P) skulle ha kopplat i mormors abonemang för 2 veckor sen och en godkännande blankett skickades ut.

fittjävlabajsefterblivnakukråttorsavföringshelvetespissfitta

*andas* Min mor läser all mormors post. Men det klickade inte i hennes ärthjärna att hon kanske skulle VIDAREBEFORDRA lappen till mig eller skriva under..hon skumläste den o la undan den. Då KNULLIFIERADES telefonabonemanget automatiskt. Och jag hade avtalad tid hemma hos mormor imorrn med trygghetsjouren som skulle koppla in hennes trygghetslarm...men det GÅR INTE UTAN EN TELEFONLINJE!!!!

DÅ KNULLIFIERADES MITT JÄVLA LIV AUTOMATISKT

JAG TOG LEDIGT FRÅN JOBBET IDAG...BRÅKADE MED MORMOR SOM VÄGRADE LÅTA MIG PACKA OCH VAR TVUNGEN ATT FÖRKLARA ATT HON VAR INTE MÄSTERPACKAREN I UNIVERSUM LÄNGRE UTAN GANSKA SNURRIG (inte populärt) OCH SEN ÅKA MED KAPPSÄCK FULL MED FOTON, KLÄDER, TANDBORSTE, FAN OCH HANS MOSTER TILL HENNES GAMLA LÄGENHET O SLÅ PÅ FRYS OCH KYL OCH PACKA UPP DAMMA AV ÅKTE OCH HANDLADE HUUUUR MYCKET MAT OCH FÖRNÖDENHETER SOIM HELST FÖR ATT DET SKULLE VARA ETT FULLVÄRDIGT JÄVLA HEM NÄR HON SKALL BO DÄR.

jAG HAR FYULLT PÅ VARENDA KAKBURK, KÖPT GRÖNSAKER FRUKTER, TOAPAPPER, SNITTBLOMMOR AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLT FÖR ATT HON SKALL KÄNNA SIG SOM HEMMA OCH INTE BEHÖVA SÖKA EFTER EN ENDA PRYL.

och nu kan hon inte flytta fuckin fittjävla in!!!!!!!!

Jag duschade idag...fick till mitt jävla hår som ser ut som könshår annars...till en SNYGG FRILLA!!!! Nu sitter jag på mitt kontor med svetten lackandes över hela kroppen för bara shoppingen var 4 papperskassar utöver hennes andra saker.

JAG HOPPADE ÖVER ETT POOLPARTY IGÅR FÖR JAG VILLE HJÄLPA HENNE KOMMA I ORDNING FÖR ATT FLYTTA OCH SPENDERA SISTA KVÄLLEN MED HENNE...........JAG KUNDE HAFT KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL KUKFITTHELVETESFANPISSKNULL

Telias respons: oj då då får vi fel anmäla..ja det blir inte åtgärdat den här veckan iallafall
Mammas respons: ja det var ju nedrigt...maten kan vi ju ta hem till dig.

------bajs nu kom det en trevlig kund och förstörde mitt dåliga humör så jag var tvungen att bli trevlig JAG VILL VARA ARG NU *GRRRR*---------------------------

Mamma skall åka till hälsingland och ha trevligt en helg nu. Kul för henne.

Min moster som satte igång hela den här "mormor skall flytta hem" hypen har bekvämt åkt tillbaka till norrland.
Jag får fixa lägenheten så den funkar innan hon flyttar in. Mina mostrar glider in när allt är fixat och mamma har så myyycket med sin koloni och sitt sommarställe (??!!)

Bra nu börjar jag bli arg igen....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhrrrrrghhhhhhhhh

Bögjävlafanhelvetespissfittormedklamydia

Jag vägrar åka tillbaka och hämta allt..jag stog och lade upp små kanelsnurror fint i kakburkar...duttade upp pepparkakor i glasburken och lade dom trasiga pepparkakorna i en annan burk så hon kan lägga det på filen och ställde det på bordet så hon ser dom. Valde ut frukter som hon gillar och lade allt så att hon når det och kan se det och inte glömmer det...för henne är det "out of sight out of mind" jag köpte kanellängder åt hemtjänsten så att hon kan bjuda på kaffe när dom kommer och fräscha rosor i alla rum så att hon kan pyssla med dom (hennes favvosysselsättning är att gå o byta vatten på alla blombuketter och ställa ut dom på balkongen på natten och in igen på morgonen).

Jag bytte batterier i fjärrkontrollerna så att dom skulle funka, fixade toapapper, handdukar, badrum............................................etc

Nu skiter jag i det. Hoppas grönmögglet florerar i hela jävla köket. Skinkan som är basturökt som var hennes favorit förr som hon aldrig får längre (för jag orkar inte alltid gå till DEN ica'n) kan lika gärna få ben och köra rave i kylskåpet. Jag åker INTE dit och hämtar allt igen.

Jag tog ledigt till 13 för jag hade en kund. Skyndade mig som ett jävla as för att hinna och svettades...hade 15 minuter till godo...så kommer kunden och är solbränd. Så ingen flytt och ingen kund.

Dagen började med att jag var ute med hunden, nyduschad, positiv, glad i hågen nästan och SNYGG I HÅRET.
Jag skuttade fram och tänkte på vilket roligt blogginlägg jag skulle göra...ett riktigt roligt inlägg hade jag planerat. Nu minns jag inte ens vad det var. Jag har GLÖMT hela ämnet. Jag har hjärtklappning, jag har ofredat Telia, mamma och lillebror och är helt utpumpad av alla skriftliga svordommar och cybervrål jag har utstött här.

FUCK IT ALL!!!!!! Jag kommer bo med mormor tills jag dör...ja...tills JAG dör!

KNULL!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så. Jävla. Surt!! finner inga ord... men telia brde kunna fixa problemet fortare än så, tycker jag.. Andas hjärtat. Det kommer att lösa sig. KRAM KRAM KRAM B

Barbabitch sa...

nämen.......du......hörrö......
Puss på svettiga näsan.......
Love you!

Anonym sa...

Jarrååååå! nu sätter bloggen igång! Du är så saknad, när får man hälsa på dig om man får fråga? / Sabina

 
Web Analytics