onsdag 21 juli 2010

Idag lossnar äggen

och jag vill inte leva typ.

Jag har haft ångest utan anledning hela dagen och mått pyton. Tänkte, jag kollar datumen och såklart var det ju mitt i ägglossningen enligt nån jävla "väntabarn" sida på nätet. "skriv in när DIN sista mens började så kan VI ge dig datumet för DITT barns nedkomst" ÄH DRA ÅT HELVETE JAG FÅR VARKEN LIGGA ELLER SKA SKAFFA UNGAR GE MIG ÄGGLOSSNINGSDATUMEN SÅ JAG KAN FÅ EN ANLEDNING TILL VARFÖR JAG MÅR SÅ HÄR!
SÅFORT man slutar p-pillren så märks det :(
Sathelvete.

Jag blir inte arg eller rabiat (förutom lite ovanför här kanske :P)...jag vill typ inte finnas.

Massiv övervikt eller dödstankar. Vilka fina val man har!

Äh helvete

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Stackars dig. Hoppas att du snart mår bättre.
Ja usch så jobbigt det är att vara ensam och vart man än vänder sig så är det tjejer med magen i vädret eller par som gosar.
Hemskt att det inte verkar hända en själv. Man får ständigt gå omkring och vara "hudhungrig".
Varje morgon så är det bara en kall och tråkig kudde som man vaknar upp bredvid.
Usch för det så kallade livet.Men tack för en trevlig sida.
Kram J.....

BitterTwitter sa...

Hej :) kul att du vill läsa mitt tjat och gnat :P
Känner vi varandra?

 
Web Analytics