lördag 10 juli 2010

Jo jag lever :P

jag har bara varit oinspirerad...och nu är klockan snart 3 på natten...fan fan fan :P

Jag har myggbett!!! Men myggor finns ju inte säger alla :P men jag blir alltid biten ändå :P

Nu skall jag sova...huden har slutat glöda från dagens solning.

Mormor bor i sin gamla lägenhet med min moster o hennes make i en vecka...lyx! Jag blir alltid tonårsrebell när jag får lägenheten för mig själv...bara för jag kan. Sitter o tittar på tv till solen går upp och en del andra saker :P

Jag borde bara sova så mycket jag bara kan ist...

MOT sängen. Har inte bäddat med mina porrlakan än.
BTW Thomas ;) ja jag har en grej för snygga lakan och snygga nattlinnen :) sängen skall kännas som en dröm...som ett sånt där enormt hav av dunbolster som man känner sig tyngdlös i och bara svävar bort i. Det skall vara rätt känsla mot huden, rätt temperatur under natten, rätt doft etc :D då sover man gött!

Fast dom här grejjerna fokuserar man nog bara på om man inte har något annat att göra i sängen...:(

japp...14 månader...nu skall jag gå o fluffa upp mina kuddar...wish someone would fluff them for me *brynad*

:P

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Tyvärr ärdet nog bara efter skandalöst skönt sex som man sussar allra sötast.....
Och det kanske blir körigt med en liten mormor i närheten......
Puss på brännan

 
Web Analytics