onsdag 30 juni 2010

Live from Dublin :P

Da sitter man har i Dublin :D har varit har i ca 5 timmar och druckit lika manga koppar tea :P det smakar mycket battre har. Skulle aldrig dricka lika mycket hemma for det ar inte alls samma smak...jag tror mjolken ar annorlunda har. Godare...mindre sot.

Vi har haft stralande sol och nastan plagsamt varmt hittills. Nu bara for att vi skall grila :P sa borjar det mulna pa ordentligt.

Det ar underbart att traffa Debbie igen. Hon och jag har varit "inseparable" sen vi traffades for 5 ar sen. Sa nar vi blev osams kandes det sa konstigt. Men nu ar den grejen bra. Det enda jag ar orolig for ar hennes halsa. Lakarna har hittat lite saker som kan vara farliga :( men det enda man kan gora ar att vanta tills dom har alla resultat...men som syrr asa hakar man ju upp sig pa ord som hon kanske inte tanker pa. Hon ar lugn som en filbunke iaf, vilket ar allt som betyder nagot.

Jag maste saga att jag ar svinorolig. Hon har kampat sa mycket i sitt liv och jag vill att det skall ga bra for henne nu. Hon fortjanar det sa mycket. Min alskade van. Hon har sanktionerat att jag skriver sahar, om nagon skulle tycka det var konstigt.

Jag kommer iaf finnas vid hennes sida genom allt...om det betyder att jag maste resa over mycket oftare. Jag har skrivit o suddat o skrivit o suddat for att forsoka beskriva hur jag kanner...vi ar som systrar. Jag kan inte beskriva det pa nagot annat satt. Vi ar precis lika skadade i huvudet...kan skratta pa samma satt som jag och Jonas kunde...tills vi far astma och flamtar som idioter.

Det ar inte sa att jag inte uppskattar mina andra vanner...inte alls sa...men man kan ha mer eller mindre gemensamt med folk och anda tycka om dom sa mycket. Med den har manniskan har jag sa myckt gemensamt att det ar laskigt ibland..och anda har vi levt sa olika liv. men kanslorna ar dom samma, upplevelser, oppenheten och arligheten.

Jaja nu borjar jag tjata...nu skall vi grilla och jag skall aka o kopa linsvatska for jag orkade inte slapa pa skiten :P

Jag har redan kopt kuddar...stooora svala underbara kuddar. Sanna man drommer om. 90 spann styck. Alskar priserna har...det ar nastan lojligt ibland :)

Puss pa magen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics