måndag 28 juni 2010

Knallröd i nyllet :P


Hehe...jag stekte förlänge på bryggan igår :P men det var värt varenda sekund.

Först började vi med trädgårdsarbete åt emmas farmor. Jag rensade skit mellan plattorna (man har ju varit tillsammans med en plattläggare ;) respekt åt plattornas läggare :P).

Tre tjejer i sina bikinis som jobbade och blev bruna. Sen övergav vi trädgården när vi såg att Harry var sjukt sugen på att bada :D så vi kutade ner till den fina bryggan som Emmas pappa har lagt ut. Harry tog ungefär 72 dopp...han är helt galen i vatten (se bild ovan) det har han inte varit innan :D

Bryggan flyter och orsasjön guppar härligt i fläktarna så vi låg och guppade på bryggan ett tag innan vi hoppade i. Emma förfrös några vitala delar men dom växer nog ut igen gumman :P

Sen gick dom andra upp och vilade sig men jag tycker vila är för mesar så jag jobbade hårt på solbrännan där jag låg med armar o ben åt alla olika håll och lyssnade på klucket från sjön. UNDERBART. Som en pripps blå reklam. Ahhh.

Jag avbröt min brynja med att trycka i mig ett par våfflor sen återgick jag. Tyckte inte tat solen tog men det blåste ju så jag kände det inte förrän jag kom in...aj :P men inte så farligt ändå. Men jag blossade upp som en lysraket på kvällen sen och är väl ganska hummerfärgad än.

Imorrn skall jag till stor o lillarvid innan jobbet. Bättra på lite till :)

Idag köpte jag jättefina kläder. Får väl visa dom för domarn när jag kommer hem. Mormors sedlighetsfilter har ramlat bort och hon säger rakt ut vad hon tycker o tänker. Gärna om stolekar på klänningar...på mig :P...med ett hånflin :P..ibland.

Var på stresskliniken idag. Dom var 15 minuter försenade. Är domroliga eller?? Det är ju bara stressade människor som går dit...tror dom inte att man flippar ur av stress när dom drar över 15 minuter? Det betyder att det går ÖVER 15 min i slutet. Det kanske är strategiskt...för man skall lära sig hantera det :P taskigt tycker jag :P

Nu skall jag hem för min tvättid började för...ptja 25 minter sen...ORKA!!!! Jävla lakan.

Jamen, nämen...ha re brarå.

Och ut i solen merej, du ser lite blek ut. Det är ju sommar för fasen :P

Puss på stigbygeln :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics