söndag 20 juni 2010

Okej...

Jag var konsumerad av tillfällig sorg just då. Men som alla andra gånger i den här bloggen :P så säger jag ta det med en nypa salt. Jag skriver hur jag känner men det är inte alltid det är så hårt eller rått som det känns när jag skriver det.

Nu har jag vart o hämtat mormor på flygplatsen. Haha, norrlänningarna hade fått en dos av nya mormor.
Rolf hade serverat mommon nån delikat fisk som hon hade puttat åt sidan och sagt att det var nån slags jäkla tuggummi och var sönderstek :P Rolf hade blivit mindre glad av den kommentaren. Sånna här små anekdoter är det hela dagarna för mig och det är ju inte mormor som vi alla känt henne innan. olämplighetsfiltret i hjärnan läcker och hon blir vresigare och hånfullare med tiden. Och sen däremellan...en total liten söt plutt.

Jag tycker det är skönt att dom andra får se hur det kan vara. För man blir så van att man blir knäpp tillslut.
Har insett att det är bäst om hon får egen bostad nu. Ser lite fram emot det på samma gång som jag inser att det är ett delvisavsked :(

Ang det andra jag skrev om...det är en ny dag imorrn. Jag vill bli älskad och jag SKALL bli älskad. Jag vet att jag har mycket att ge.
Jag menade inte att såra ngn eller antyda att man inte har problem bara för man har en partner...(om nu någon tog det så).
Det var bara smärta som lämnade kroppen :P

Nu skall jag ut i regnet med seppot harry som håller på att slicka sönder sin snopps i ren förväntan :P hanhundar är fan lite mongo. Hanar öht..men det är väl det vi gillar hos dom :P

Nu skall jag vänja mig vid att bli demenssambo igen *suck*

Härrå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram på dig hjärtat! // B

 
Web Analytics