måndag 21 juni 2010

förkyld..

eller bara ledsen i bihålorna? Vet inte varför det inte bara kan försvinna. Känner mig helt tjock i huvudet och nyser 100 ggr.

Idag har det varit MYCKET! Inga stora pengar men bara mycket småkrafs. Fick en del saker som hängt över mig länge gjorde. Arbetsintyg och sånt.

Ibland är sånna kul att skriva andra gånger lite knepigare. Men nu är det gjort så nu skiter jag i det.

Fick veta lite...trista nyheter idag. Men inget jag kan påverka...folk kommer göra som dom vill tillslut iaf. Det är drygt att ha salong ibland. Men för det mesta är det kul. Vi knegar på...lilla gänget. Det verkar vara vi som är järngänget..som består.

Jag är helt pulveriserad i skallen. Tankarna går som i havregrynsgröt. Dags att gå hem till hunden kanske.

Snart skall jag till Irland. Skall bli lite konstigt eftersom jag lämnade landet sist i vredesmod. Jag och min kompis Debbie tjaffsade som riktiga kärringar :P (ingen av oss är tjejtjejer som gillar att bråka men då gjorde vi varndra riktigt ledsna). Jag brukade åka dit var 6e månad ca nu har jag inte varit där på 1½ år.
Skall bo hos henne nu men vi har rett ut allt nu iaf.

Grabbarna på mitt sjukhus vill träffas och dricka bärs :) vore kul att träffa dom igen :D dom gjorde fan livet värt att leva på det där sjukhuset! SEn skall jag träffa nursisarna och gamlingarna. Sen tänker jag inte träffa fler. Orka :)

Jag önskar stenhårt att jag kunde ta hojen men jag vill inte slösa varesig tiden eller pengarna på att åka över (iaf den här gången). Jag vill åka på riktig bågesemster till Irland via Skottland som jag gjorde när jag körde hem hojen därifrån...fast långsammare. Då var jag så nervös att jag skulle missa båten att jag körde fullt ös hela vägen. Zoooooooom genom hela Skottland och England.

Så jag shoppar väl o hänger med Debs resten av tiden. Hon skall få behandling mot sin sjukdom när jag är där...så hon kanske verkligen behöver en sjusköterska som hjälper henne. Hoppas för hennes skull att hon slipper må dåligt. Babygirl.

Idag fick jag blommor av en kund :) det var jättesnällt. Och en annan kom in med ett spel "förfestspelet"...hur gulligt är det inte av dom att minnas min födelsedag :D i efterskott ;)

Bra nyheter är att jag hinner hem fr Irland till Powermeet :D jag var bombis på att jag skulle missa det. Hoppas vädret blir fint. Det har varit fint dom senaste gångerna tror jag.

Nu skall jag hem o lägga mig fan. Så trött!

Pöss i vecket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske är pollenallergiker????

BitterTwitter sa...

Who said that? :)men då har man väl inte ont i halsen samtidigt va? :O jag tar allergitabletter redan :P

 
Web Analytics