onsdag 2 juni 2010

STRESS

fast den fastnar inte på mig...typ...

Pappa insisterade på att köpa en billig kassaapparat åt sin salong och det var nån snabb affär (laglig såklart) men jävligt snabb. Minns att han var tvungen att ta ett beslut snabbt. Jag avrådde honom men som vanligt lyssnar inte min far på mig öht och nu ringde han och skrek av panik i telefonen för han fattar noll av kassan och kan inte skriva ut z och växelsumman stämmer inte och bla bla bla.
Han malde på ordentligt.

Han var arg för han var på jobbet till 20.00. Annars sitter han o spelar hästar till 20.00 på jobbet...det gör inget men när han måste jobba...då får han panik.
Jag är alltid på jobbet till 20.
Jag bad honom att inte skrika i luren fäör jag orkar inte lyssna på någon som har skrikpanik.

Inget intressant att läsa om kanske men jag skriver kanske mer för mig själv som en notis om hur lätt han får panik av sina egna dumma beslut och vill ta ut det på omvärlden nästan.

Läs på vad du köper då.

Ayyy...jag borde få vara ansvarig för sånna saker med. Billigt och snabbt är inte alltid bäst.

Hmmm.

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Billigt är sällan bra........
Vi har ju en datakassa , o är supernöjda!!

 
Web Analytics