onsdag 2 juni 2010

Synden straffar sig själv haha

Scenario: igårkväll...ligger i sängen och vrider o vänder mig halvsovande. Anna Anka bräker i mitt öra och jag förbannar hennes jävla helvetesskånska. Det är inte normal skånska (?!?) det är extra ful skånska och hon skriker ju när hon pratar. Jag ser hennes malätna ansikte framför mig i drömmen och vill stänga av volymen men kan inte. Hon tittar med sina skelande ögon på mig och ser ut som ett intorkat kadaver (vältränad kropp my ass...alla kan se ut sådär om man har endstage anorexia).

Jag sätter mig upp hyperventilerande och vaknar och inser att Anna Anka bräket kommer från gatan och mitt fönster är öppet. Snabb titt på klockan visar 00.57.
Jag går upp, tittar ut och ser ett gäng studentskor (gissar jag) som lämnat byhålan för första gången och kommit till storstan. Dom har bonnkonferans i cykelstället utanför mitt hus och fast dom står inte mer än 2 meter i från varandra så skriker dom PRECIS som Anna Anka när hon tror att hon är vitsig...så där fult, bräkigt och helt hjändött (normala människor pratar inte så).

Såklart så har ju töntligan käkat blängsylta och kaxighetsbröd och börjar kräkas ur sig en massa ÄNNU fulare ord på skånska när jag ber dom att hålla nere volymen lite.

Jag smäller igen fönstret men 3 glasfönster stoppar inte dom här tackorna. Häxorna från Eastwick kraxar hånfullt vidare ÄNNU högre!

Efter 10 minuter är jag redo att gå ner och ta dom i deras rumplånga jävla flätor (är ni Amish eller vadfan?? Ingen ser ut som Dr Quinn längre era jävla inavel) och dänga in dom i en stolpe (det finns massa fina marmorstolpar precis där..aaaah).

DET ÄR NATT och inte ens lillördag eller helg så håll käft!!!! Eller be om ursäkt och ändra ditt beteende om någon ber dig dämpa din förbannade danska!

Hursomhelst. Jag ställer i mig i vardagsrummet och blänger ut och planerar hur jag skall gå till vida för att få tyst på dom (nej inget våldsamt...det är bara i mina drömmar jag gör sånt :P).

Plötsligt samlar mongoligan ihop sig lite och jag blir lite glad innombords...dom är på väg bort. Önskar ändå jag kunde fått sätta krokben för hon den värsta av dom. Riktiga skator lät dom som när dom skrattade. Fulla kärringar är etter värre än fulla karlar vilken dag som helst. Det är som kritgnissel mot svarta tavlan *burrr*

Det största cp't, hon som tyckte det var läge att lära mig skånska svordomar ett tag innan, försöker komma i fatt sina vänner men är så full att cykeln gör en snygg J-sväng innan hon drattar i gatan riktigt ordentligt. Tillåt mig småle!!!

Där fick du din dumma lilla flicka *s.k.a.d.e.g.l.a.d*!!!!!!!!!!!!!!!

Tyvärr så började hon ju böla (även detta på skånska och det var ÄNNU fulare än att skratta och skräna på skånska) och var tvungen att stå kvar och torka nått litet skrapsår och böla i 10 minuter med hela kompisgänget bräkande omkring sig. Det var bara en som var normalsvensk (och det var som balsam i mina öron).

Jag njuter inte när folk gör sig i illa i allmänhet. Men jag lade mig med ett fett jävla flin igår kväll.

Hoppas du är bakfull och trött i dag ditt lilla stycke för jag kan knappt hålla gluggarna öppna tack vare dig!

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahaha!
Mohaha!!

Jag= skadeglad åsså!
Pöss!

Karin sa...

Jag är otroligt skadeglad! Jag skrattar så tårarna rinner när mina kompisar ramlar=) Självklart kollar jag så de inte håller på och avlider innan mitt gapflabb exploderar=)

 
Web Analytics