tisdag 22 juni 2010

Bra dag :)

Nej ni läste rätt! :P

Jag hoppade ur sängen klockan 7.40 gick ut med hunden och åkte sen hem till Jeanette och lill-Arvid. J messade kvällen innan o frågade om jag ville komma o sola och jag bangar inte på solstrålar :)

Sara och John var där också och Jeanette hade jagat upp dom ur sängen :P för hon hade tråkigt hehe. Jeanette kallas även för Arvid så omjag skriver Arvid så menar jag Jeanette :) Lill-Arvid är sonen :)

Jag tog med en kladdkaka som jag gjorde kvällen innan.

Det var såå skönt att sola innan jobbet. Man orkar med dagen på ett annat sätt. Fast jag kom för sent för att hinna haffa en brassestol :P så jag skall åka ut i typ maxi kväll och köpa mig en som jag kan ha i bilen.

Jag har haft massor att göra idag. Nu är reb klar med sin kund så jag skall ta och stänga.
Sen skall jag iväg på mitt nya jobb ;) att klippa hundar :P skall bli kul. Ikväll blir det en Bisson Frissé (stavning?).

Sååå I gots to make som trax ;) herrå :)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics