torsdag 24 juni 2010

mjauuuuu

Min lillebror är här o lasrar och han äter min hjärna med en sked :P

Guud vad han pratar. Tystnad är guld!

I morrn skall jag åka till Dalarna och bo hos Emma och hennes farmor. Och jag skall ta med mamma och mormor dit. Emmas farmor bor ju en stor famije gård med en massa söta gäststugor och en enorm tomt i mitten. Sen finns det en stuga nere vid vattnet som en badstuga med en bastu i..precis i vattenbrynet. Och en badtunna. Ååååh vad det skall bli kul.

BÄST AV ALLT? :D dom har en myggdödarmaskin :D jag kommer sitta och krama den maskinen och hånskratta när myggorna flyger in i den muhahahahaha.

Emma kom från London igår kväll. Jag hade glömt det men det var ingen fara..hon sover ju i min säng så jag behöver inte bädda extra. Ege kom sen, jag åkte o hämta henne på stationen sen hämtade vi Emma som gick ut med Harry under tiden och åkte runt och cruisade lite :)

Så sjukt underbart att hänga med tjejerna igen. Som att ha två kloningar av en själv kring sig.
Förr var vi så olika, olika stilar olika frisyrer, kläder etc. Nu är vi så lika. Vi uppskattar varandras smak och har lika långa hår och samma stilar mer eller mindre. det är jättekul.
Ege har ju en liten bulle i ugnen så vi satt mest och klämde på hennes stackars mage (jag tvingade i henne chilicheese :P ) så hon mådde väl sådär :P Bebben ville bara sova o va tråkig just då men jag fick en liten roundkick på handflatan tillslut...det blir alltså en...ninja...förut trodde jag att det skulle bli en tjej...men nu är dte helt klart en ninja :P

Nu måste jag hjälpa seppobror. Herrå ;)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics