torsdag 10 juni 2010

Lita ågren :P

Man är ju störd.
Nu har jag äntligen fixat bort mormor på semester för oss båda...så får jag separationsångest :P

Jag packade hennes lilla väska och tårarna brände nästan bakom ögonlocken. Haha. Men jag kommer sakna henne.
Man tänker sådär läskigt att "tänk om hon koolar" när hon är borta. Tänk om det är sista gången jag ser henne nu :O

Då får jag väl acceptera det...men jag har tittat på henne hela kvällen (vi var ute med lillebror och åt mat på Il Gusto). Vi hade jättetrevligt. Bror och jag kommer så bra överens utan mamma med (och mormor låter oss härja om jobbet eller vad vi vill) :P Jättemysig middag. Vad jag skulle säga var att jag älskar henne så det gör ont. Hon är så liiiten. Som en liten spinkig fågelunge. Och sitt ulliga knallvita hår och stooora vackra ögon. Så vacker är hon min mormor.

Det bästa av allt är hennes lukt. Tänk soltorkad tvätt!! När man pussar henne i pannan (det är MITT STÄLLE...tänk inte ens tanken ;)) så luktar hon ren bomull. Ååååh jag älskar dig mormor.

Nu håller harry på att skita på sig...gotta gooooooo

Pussis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt avslut på ett fint inlägg, ha haa, Kram B

BitterTwitter sa...

Hehehe...har aldrig hört maken till magljud förut..jag blev fan rädd :P

 
Web Analytics