tisdag 29 juni 2010

Soola och bada :)

Jag har gett mig faen på att jag skall ta tillvara på varenda timme sol jag bara hinner. Tur att jag har en partner in crime som älskar det lika mycket som jag. Så jag o Jeanette är uppe i ottan och sitter på våra små brassestolar och lapar himmelsguld från 8 på morgonen så jag hinner innan jobbet och hon hinner innan lillArre vaknar. Sen blir det ett dopp i pölen och sola lite till och sen till jobbet. Nu är jag BRUN!!!

Idag fyller lillknatten 1 år <3 plutte!!! Jag skall dit en svänga på kalas ikväll och pussa bustrollet men sen måste jag hem och packa illa kvickt för imorrn skall jag till IRRRLAND :D

Jag har inte varit där på 1½ år och det kommer aldrig ske igen för jag saknart så jag aaavlider!! Jag struntar i om det regnar hela tiden jag kommer dyrka varenda bilkö i stan och avgasbesudlad gata :D

Det var kul när man hade sin kärlek med sig förut och mös på krogarna i stan men nu får jag ödsla den kärleken på mina vänner ännu mer antar jag :P
Gillade verkligen att resa med honom, önskar vi hade gjort mer av det. Hoppas jag får resa med någon så i framtiden. Det känns så mysigt och tryggt att ha sin käresta med sig. Som att ha en liten bit "hemma" med sig.

Ja...jo men jag klarar ju det där med att "komma över" jättebra...:P
Det är nog bara att inse. Han sitter där han sitter i mitt hjärta. :P

Jag vill se nya Twilight-filmen. Hoppas den kommer ut samtidigt i Dublin deras biografer KNÄCKER dom svenska vilken dag som helst!

Jag skall fixa håret på Irland också..hos min gamla frissa :D hoppas hon är kvar. Annars skall jag prova Toni and Guy....kuuul!! Det blir nog Tony and Guy när jag tänker efter. Why not liksom ;)

Sen skall jag bara vältra mig i affärer...BOOTS til I drop baby (nej inte stövlar...det är en typ smink och apoteksaffär)! Seeeen skall jag köpa snygag lakan. Dom har fan så myucket snyggare sängkläder där. Och kuddar..älskar att dom är långa och gosiga. Skall slänga mina gamla. Får nog posta hem det om jag skall få plats med allt :O

Och seeen skall jag....hänga med sjuksköterskorna och portersnubbarna och Debbie och lisa och David'sarna och Paul och MC-gängen. Wiiiie vad det skall bli kul.
Även om jag bara hinner trägffa hälften av dom jag sade så bryr jag mig inte (bara jag hinner med shoppingen haha...tur att jag skriver på svenska :P).

Nä nu skall jag smita till Åhlens och köpa ett mattifierande nagellack. För det var satsnyggt!

Puss på sune!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics