torsdag 24 juni 2010

Darrar :P

Av adrenalin och trötthet :)

Hade 3 kunder på slutet som alla var i rasande takt. Den första av dom tre kom ca 45 minuter för sent och vi hade mycket att göra vilket resulterade i att det var ett svettigt pass. Nästa blev försenad med en kvart och även här gasade vi på.
Men kund 3 som är vän med kund 2 trodde att kund två skulle börja 45 innan hon började behandlas så hon hade ett möte uppgjort en viss tid som planerad med dom 45 minuterna i åtanke. Så det blev väldigt stressigt men helt okej eftersom det var sånna trevliag kunder. Man har inget emot att gasa på lite när det är trevligt samtidigt.

Jag fick ett YSL-läppstift i en kriminellt snygg röd färg som plåster på skavsåren ;)

Nu börjar jag varva ner och känna att jag är helt borta. Jag har inte ätit middag än och mina äggstockar håller på med något som jag inte vet vad det är...3världskriget känns det som iaf. Jag saknar ppillren :( hade glömt hur jobbigt det var utan dom.

Nu känns det som jag har två honungsmeloner i nedre buken...en på varje äggstock och det är nog cystor där som gör ont.
Ppillren torkar ur cystorna så dom inte finns, när man äter dom! Utan dom så sväller dom upp och jävlas. Har mensvärk DELUXE fast ingen mens. Det skalll inte ens va ägglossning nu så jag undrar vad det är som pågår. AJ :(

Varför måste araber skrika? Nu är det två på gården som pratar med varandra och vrålar över hela plejset. Jag skall köpa vattenballonger. Eller jag kanske kan slänga en liten äcklig cysta på dom.

Bläh!

Nu DÖR jag. Buksmärta!!!! Aj ...hej

Inga kommentarer:

 
Web Analytics