fredag 18 juni 2010

Äckliga jävla hundjävel

Gick ner en snabbis i garaget för att tömma bilen just. Ser hunden i ögonvrån hålla på med något i ett hörn. Tänker inte mer på det förrän jag går o lägger mig i mitt nytvättade nattlinne och tänker aaaah vad skönt. Hunden hoppar upp bredvid mig som han brukar och det känns som jag är tillbaka på långvården och sitter med näsan i en gammelgubbes brunstjärna som tvättades senast 1942 på julafton.

Jag vet inte vaaad hundfaan har gnuggat sig i eller vem somhar åstadkommit den VIDRIGA lukten men jag fick sjuttioelva kväljningar och skrek åt hunden att hoppa ner varpå han skuttade runt i hela sängen ist och nu luktar allt anus. Jag menar ANUS!!!!! Analis canalis med en svår infektion av ngt slag.

Jag vill inte tvätta hund halv två på natten...jag hatar att han skakar sig när jag håller duschstrålen på honom så även jag får duscha- i mitt torra nattlinne.

Jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla hundjävel!

Om jag inte hade hund och mormor....nej jag kommer ångra det om jag säger det.

Fyfaaaan

1 kommentar:

Barbabitch sa...

fyyyyyyyfaaaaaaaaaan!

 
Web Analytics