torsdag 17 juni 2010

Fifaan va' ja' ha' hunne' mä ida'

Jag har hunnit med att:

-duscha, grejja håret samt sminka och klä på mig OCH gå ut med hunn- OGUDLIGT tidigt!

-köra med mamma till DITEC-plejset kl 8 imorse och tappa bort henne på vägen utan att veta var verkstaden låg. Ena minuten gjorde hon ett fulbyte av fil inne i stan så hon dribblade bort mig och 15 minuter senare poppar hon ut framför mig i industriområdet när jag irrade runt o letade efter henne :P

-köra hem mamman från ovan place när bilen var inlämnad.

-åka o hämta solglajjorna hos jeanette ute på obygden ;)

-åka till Gränby och irra runt o leta present till ett två månader gammalt (ungt?) barn och hennes nyblivna moder.

-åka till Karlskoga i en nedcabbad bil...ca 24 mil..lite blåsigt men jag var tvungen...bara för jag kunde! Sen varjag tvungen att köra lite fel..igen bara för jag kunde :P

Det var oförskämt trevligt hos Linda och hon bodde i min drömkåk!!! Gud så fint dom hade det! Så fick jag good lunch och leka med söt dotter!

-åka från Karlskoga till Västhaga (typ) och hälsa på Emelie och resten minus Sabi.

-åka till Willys med Emelie för att handla 3.90kr/hg godis och Emelie åka cab.

-åka till x-svärföräldrarna men körde fel...TVÅ (2) ggr...spott och fräs...ledsen och arg började köra hem från örebro..kom till Lillkyrkeavfarten och bestämde mig för att vända tillbaka (!?) och försöka igen :P

-åkte äntligen rätt och kom hem till (x)svärisarna som blev jätteglada och då blev JAG jätteglad. Pussar och kramar i mängder utdelades (leffe tog tag i mitt huvud och pusspusspusspussade mig på kinden...:D sånt brukar han inte göra ..då blev jag jättegla :D).

-åka till Willy's IGEN med "svärfar" som ville åka cab och ha 3.90kr/hg godis :P Cabresan verkar vara hans höjdpunkt idag han sken som en sol och tyckte det var "jävligt fränt" :D

-ÅKA till Lillkyrka och hälsa på Lisa/Bettan och sitta en stund och babbla och leka med Hera den vackra svarta herde hunden. Vilket underbart läge dom har. Jättestor tomt! Hann inte träffa Annelie :( men jag var inbjuden att komma på grillning med dom o Andreas och Renate...men jag var så sönderåkt då :P att jag inte tyade mer :P

-åkte hem, nedcabbat, kallt satan med fläkten på grill...bara för att jag kunde :P

Prommenad med hunden...dödstrött...inhalerade en pizza..mår illa :P fetto! Ny dag i morrn...vila och äta nyttigt!

Saknar J!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics