lördag 12 juni 2010

Födelsedag 11/6

Det blir ju lite mindre dramatiskt när man inte har familj direkt kring sig. Som barn eller föräldrar.

Jag knatade upp och gick till KBT'n som var både intressant och rolig (kan ha berott på att besöket varflyttat från 8 till 10...allt blir roligare med 2h extra sömn).

Efter det gick jag till jobbet. Mormor flög upp tidigt o sa grattis och sen glömde hon det och trodde hon hade glömt säga det och flööög på mig i en jättekram och grattade mig igen ;) (varför glömmer dom aldrig att dom ger en pengar? ;) :P...fast det gör hon och jag är plågsamt ärlig varje gång)

Väl på jobbet så kom inte pappa med tårta som han brukar (han tycker jag är för fet och tårtvägrar...men alla får fan tårta, all personal etc). Så jag väntade till 15 på em och klampade sen iväg och köpte min egen jälla tårta :P (han har köpt tårta i 30 år...alltid!!). Så det var väl på tiden att jag gjorde det själv nurå :P jättefin jordgubbstårta från Landings :D

Sen åkte jag och lämnade mormor och pappa på arlanda för mormor skulle flyga norrut och pappa skulle hämta flugan (frugan men hon är kines så vi säger flugan hehe) som hade varit på konferens och semester hemma i Kina.

Sen for jag tillbaka i ilfart och tog en kund varpå vi stängde.

Då for jag i ilfart hem till Ullis och Ubbe och fick oooootroligt god carbonara som Ubbe gjorde (han är KUNG). Sen satt vi och lekte "hur faan visste du det" som är ett jätteroligt frågespel. Jag kunde i stortsett alla sexfrågor och biologifrågor :P Marlena Ivarsson...passarej...snart får du konkurrens :P
Jag fick en uuuunderbart snygg klocka i svartplast som ser ut som en Rolex och har bling runt. SNYGG satan!! Så glad för den!!!!

Sen blev klockan mycket och jag och min rastlösa lilla hund hade ett stopp kvar. Mamman! Så vi svängde förbi där och fick presenter <3
Jag fick en Soda Stream som jag velat ha lääänge :D gullemamma, ett jättefint set med halsband och örhängen som såg ut som snirkliga blommor med små stenar som glimmar- jättefint. Sen fick jag en bautastor kudde från Ikea och nå mer :P

Mamma fick lite halvmosig tårta i en burk, hehe, och en massa pussar :D sötnosis! sen busade jag med hennes katt..Miró..han är en såndär inga liten lejonkatt...Abessinier. Harry är inte så glad i honom då han brukar mosa harrys nylle med klorna. Stackars vovve. Han sitter tryckt mot mamma och darrar :P

Jag fick typ 130 födelsedagshälsningar på fejjan :O jag vet att jag är töntig som tjatar om det men jag är helt :O...WOW!!! Så glad blev jag <3

Nuuuu skall lilla tant sova för hon är alldelles hypad av alla upplevelser (och 1 liter cola zero som ullis hade köpt till mig ;))

Jag älskar alla fina människor som gör mitt liv så rikt. Ni vet vilka ni är och jag tippar på att ni alla läser här. Jag älskar er! Jo jag vet att det är lätt sagt men jag blev uppriktigt rörd av alla hälsningar idag, telefon, IRL och på fejjan. Så jag menar det verkligen! Ni betyder mer än ni någonsin kommer hajja!

Oh nu närmar jag mig känslomässigt område..bäst att sluta. Lägenheten är konstigt tom :P
Ringde mormor o kollade så allt var bra...och hon var marinerad i rödvin och lycklig så det gick ingen nöd på henne ;)

Puss i nacken och godnatt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics