lördag 12 juni 2010

Maj gawd...

vad skönt det är att va hemma själv :O

Jag har ändå inte ens satt mig ner och tänkt på det ännu. Jag har röjt undan en massa saker som är mormors.
Hon evisas med att ha sjuttioelva små underlägg på allt. Och små skålar och jag vet inte vad. Om man har en blombukett...då skall man när den är på väg att dö skapa 34 (minst!) små shot-glas med dom små blommor som är vitalare än dom döda...helst skall dom stå så att man slår ut dom över datorn, boken eller dom viktiga papprena. Det spelar ingen roll att jag HAR små vaser...dom skall stå i små trista dricksglas eller shotglas och glöms gärna bort så dom står o vissnar ÄNNU mer fast på 20 olika ställen nu.

Nu kan jag se duken på mitt köksbord :D

Jag har inte tagit mig an resten än...blir väl successivt (dvs senare ikväll så jag kan slappna av framför tvn i natt :D jag skall ha Grays Anatomy marathon och riktigt svulla i våra bästa år...på hög volym..inte ens spela frammåt när Kate pratar :P)...längtar ;)

Min lilla "machohund" hoppade just upp i mitt knä och krävde en gosstund. Han tror han är så jäkla ball men man behöver bara pussa honom på hans lilla ludna kind...alldelles invid lilla silkesörat för att han skall smälta som Emma inför Julio Iglesias :P hehe.
Tvärr har ju hanhundar en äcklig tendens att visa läppstiftet när dom är glada eller avslappnade. Det sabbar liksom gullestunden och jag fick nå odefinierbart klet (*kräkreflex*) på min svarta paljett-topp...uäääck. Kan man inte bara ta bort snoppsen? Han använder den ju inte så ofta :P

Jo nu vill han använda den på kvaretets husknutar tydligen...gotta go :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics