fredag 16 april 2010

ayayyyy

Mormor är envisare än en kurdisk bergsåsna. Jag får lust att skaka om henne ibalnd.

Hon ramlade ju och nu har hon en svullen höft och har ont överallt men hon skall bevisa att det inte är nå fel så hon står och vinglar på ett ben och böjer det andra och har sig och ropar titta jag kan ju röra det...och i nästa sekund säger hon att hon har så ont o står o speglar sig utan byxor som en 5 åring som inspekterar en blåtira med skräckförtjusning.

Bra...fortsätt stå på ett ben och kasta runt det andra benet i luften så kanske du bryter den andra höften med, gör det. Det är ju smart. Sen när man påpekar hur dumt det är att stå o flänga med benen sådär så kastar hon sig frammåt för att visa att hon minnsann kan böja sig frammåt med. Jag blir så arg!!!!

Nu har hemtjänsten tvingat henne att hon skall till sjukan o röntga höften. Det hängde i luften att jag skulle ta dit henne för jag är ledig men jag tänker fan inte åka dit o sitta o glo i flera timmar.
Jag har ledig dag i dag och jag är ALLTID den som åker dit. Nu får DOM åka. Jag skall städa.
Fan jag är så irriterad på mormor när hon håller på och beteer sig som evil fuckin kenievel...det är som om hon kör på bakhjulet och ropar: kolla vad jaaaaag kan.

Kusinvitamin Annapanna skulle kommit idag men pissmolnet från Island med vulkanaska har ju gjort så att alla plan står på marken så det blir inget av med det :( hade sett fram emot det.

Nu skall jag fortsätta att röja bort skit. 1½ sopsäck är fylld redan...skall ut oköpa fler att fylla...aaaaaaah.

Ha det bra eller nått....jag är skitirriterad nu. Man blri det när man måste ta sin 84 åriga mormor i nackskinnet o be henne sluta fjanta sig. Det är JOBBIGT att behöva vara den personen!!!!!!

Herrå för fan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics