torsdag 1 april 2010

Fattar ni...

..hur jävla frusterad man blir utan en karl och utan sötsaker??
Det ENDA jag låter mig själv få är fakking lättöl...
Jag skulla klara det ena med hjälp av det andra...men i båda fallen riskerar man att bli tjock iof ;) haha i ena fallet på heltid och i det andra i 9 månader :P

Fifan...nu har jag blivit galen...och det är inte ens långfredag ännu. Det är tamigfan årets tråååkigaste dag.

Jahapp...inget sex och inga godsaker...nehepp...vad har hänt i mitt intressanta liv idag då? Jag blev äckelattraherad av en kille :P fast å andra sidan tror jag att jag skulle bli äckelattraherad av en parkbänk också om jag stirrade på den tillräckligt...The Eagles skrev en låt om mig en gång...goes a lil' something like this: "DEEEEEESPERAAAADOOOOO". 11 månader. Japp. jag får totalflipp snart. Det var okej när man låg i ide och det var vinter. Nu börjar solen titta fram och man får små ryck...SUCK!!!

FYFAN!!!

Mjaha...mer då...mormor har pissat på sig...faschinerande..harry har inte skitit på kvällspromenaden...så man måste ta en TILL innan jag går och lägger mig för att få sova ut...hundjävel.
Jag har ont i halsen....nämnde jag att jag behöver en karl?
JAG BEHÖVER EN KARL!

Allt dom gör i fakking Day of our lives är pippa just nu...jag behöver inte se det...MITT LÌV ÄR TRIST!!! Dom har roligare i Days för fan :P

Näe..men en till lättöl då....?

pffffffft....

Inga kommentarer:

 
Web Analytics