söndag 18 april 2010

Godmöra...

Tänkte ta bort inlägget igår men så hade du hunnit kommentera ;) och då skulle det verka som om jag inte respekterade din kommentar. Och det gör jag, respekterar den alltså.

Min mamma är go som få och gör otroligt mycket för oss ungar..men hon är även ensam och söker sällskap av dom som förstår henne bäst och älskar henne :P så på ett sätt kan jag förstå henne.

Vi skall ju försöka fixa till situationen nu så egentligen skall jag sluta gnöla :)

Idag ville mamma att jag skulle till landet igen och jag sade att om jag får va hemma till 17 så hänger jag med men hon vill inte vara tidsbunden...så då tog ju hon beslutet själv och jag tänker inte ha skuldkänslor för det :)

Idag måste jag laga mat o städa klart...för jag bara gjorde allt halvt i fredags. Kanske pimpa balkongen också :) älskar när den är fixad.

Nu tråkar jag mig själv här :P

Jag vet varför jag kände mig så konstig igår...tror jag har bihåleinflammation...det piper o har sig där. Men jag har ju just avslutat antibiotika så det är konstigt.

Aja...vad är en bal på slottet :P

Puss

1 kommentar:

Barbabitch sa...

jamendåså.... =)

 
Web Analytics