söndag 11 april 2010

Man kan bota cancer och flyga i jyyymden...

men man kan inte tillverka bekväma högklackade damskor.

AJ!!!

Jag haltar som en 80-åring. Det var länge sedan jag var ute och festade i höga klackar (och dom var betydligt högre än dom jag hade igår :P).

Idag mår jag oförskämt bra och jag tänkte behålla den känslan därför skall jag inte höra av mig till varesig pappa, lillebror eller tänka på jobbet :P

Jag kan mycket väl tänka mig att mecka igång min hoj så jag kan köra nästa vecka och sedan skulle jag vilja prova att springa nån kilometer...men jag kanske skall vänta med det tills jag har bra dojjor. Måste gå o fixa inlägg och sånt jag är ju lite krokig och sånt.

Jag brukade springa på kvällen förut...tror det passar mig bäst faktiskt. Måste lära hunden att springa med mig utan att dra och skälla...annars måste jag ut dubbla gånger...även om det inte skulle skada heller men han behöver nog motionen han med. Uppvärmningen kan vara hans promenad innan...till löpspråret. Gud så smart jag är såhär på morgon..ehm...mitt på dagen.

Nä nu skall jag förflytta mig till soffan för lite långsam aktivering :P mycket långsam. ;)

Kraaam och puss på alla i vårvädret...man blir ju glad ända in i själen :D

2 kommentarer:

Karin sa...

Annars får du titta förbi här så fixar vi bort skällandet=) och ni kan springa tillsammans i harmoni =) Kram

BitterTwitter sa...

Hihi...mina mirakelarbetare <3

 
Web Analytics