torsdag 1 april 2010

Shululuuuu

Jag saknar lilla Al-Fadji...han är så sjukt rolig. Jag skrattar tills tårarna rinner och Abu Hassan (alla som har en pappa från ett arabland måste kunna relatera till Abu Hassan). När jag såg Abu Hassan sitta på café och prata med sin fula röst (som för överigt är så jävla klockren..pappa hade typ 5 polare under min uppväxt som lät så) och pratar om Beeezcueeeet, kahhwuahh, neztan zom Iraqchh, Bagghhdaaad, Besraaahh, ALFALUUUJAH...ahhahahahaa här är länken ( http://www.roligaklipp.se/dotterfoerraadet-originalet-ur-svt,2079.html) ...jag tror bara mina blatteläsare kommer garva...men allvarligt...dom här killarna är snillen...dom har nailat dom här rollerna på pricken...så klockrent. Mohahaha.

Nog om det. Jag har ont i halsen...hade feber igårkväll men det gick över och idag består bara halsont...helt okej :)

Jag har spökat ut mig till påskkärring...hehe..man kanske skall växa ifrån sånt men jag kör 100%...tomtemor innan jul och påskkärring till påsk, vampyr på all helgona. Kul ju tycker jag. Nu måste jag gå och hjälpa till lite.

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics