onsdag 31 mars 2010

Manlig förkylning...

Jag vill ligga hemma i fosterställning och gosa med en filt och en varm hund på soffan och tycka synd om mig själv.
Det är patetiskt vad man kan bli ynklig av en förkylning. Är sådär achy breaky i kroppen och seg i kolan. Mjäääk! Det finns ju faktiskt folk som har riktiga sjukdomar :P

Igår kom jag i säng lite tidigare än dom andra dagarna men ändå försent. Sov ganska kasst innan jag kom på att två panodil vid 5 tiden kanske var bra...sen tyckte hunden att det var dags att väcka matte vid kvart över sju...jävla sommartid. Måste köpa blackout blinds till mina fönster. Hunden får aldrig som han vill iallafall...det är bara att knipa tills matte vill gå upp :P han går tillslut o lägger sig med en suck igen haha. Husdjur och ungar skall fan inte styra allt...dom försöker men hos mig lyckas dom inte.

Jag drömde om J hela natten. Konstiga drömmar. Konstigt punkt! (fan vad jag är SH-skadad...jag skrev pungt först men sen kom jag på att det var nog inte lämpligt :P).

Jag har tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äsch nu går jag på stan...pfft

*atchooooooooooo*

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: Ja jag vet, det är jätte bra pris :) / sabina

 
Web Analytics