lördag 6 mars 2010

Hehehe...manlig förkylning

Det bidde ett till inlägg här på nolltid..
Pratade med pappa igår och han höll på att bli förkyld men som alla män i vår familj kan man inte bara vara lite av något.
Jag ringde honom senare på kvällen för att kolla hur han mådde då och han sade att "febern var inte så farlig nu"...men han var sjuuuuk och febrig. Jag frågade vad han hade för temp eftersom jag är syrra och skadad :P och han undvek frågan hela tiden men tjatade om hur jobbig febern var och att han var sjuuuk. Tillslut efter mycket tjat fick jag veta temperaturen...den var 36.8 hehehe. JÄTTEFEBER :P

Men jag skall inte hålla på, jag har känt mig febrig flera ggr och haft under 37.5 :) så jag vet att han håller på att bli sjuk och säkert mår som en hund men det lät bara så kul. Lilla pappa :)

Puss på kurdnäsan och krya på dig...feber och allt ;)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics